Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ALLA sorters tvätt/rengörnings medel!  (läst 1760 gånger)

Cedala

  • Gäst
ALLA sorters tvätt/rengörnings medel!
« skrivet: 21 mar-07 kl 08:11 »
Mors!
Vill VARMT rekommendera tvättmedel, allrent, tvål, schampo och allt som hör därtill av märket "OCEAN"!
Falken-märkt och finns på Lantmännen (hos oss iaf).

Tvätt-såpan (som man även kan ha till golv) doftar GUDOMLIGT!!!!

Cedala.

Johone

  • Gäst
Re:ALLA sorters tvätt/rengörnings medel!
« Svar #1 skrivet: 03 apr-07 kl 10:38 »
Tack för tips!

Var ut och sökte efter mer info och hittade hemsidan med web-shop.
Man kan beställa via nätet och få hemlevererat fritt om man beställer för över 250 kr.

Kollade pris på bastvättmedel som kostar 319 kr (inkl. moms)och som ska räcka till 200 tvättar.

Beställer man enbart det har man det vid dörren gratis.

Jag tycker det verkar otroligt bra och tvättmedlet har fått bäst i test i råd och rön dessutom.

Johone.

Johone

  • Gäst
Re:ALLA sorters tvätt/rengörnings medel!
« Svar #2 skrivet: 28 maj-07 kl 11:05 »
Nu när jag har testat oceans tvättmedel kan jag inte annat än instämma med cedala och också varmt rekommedera det här tvättmedlet.
Tvätten blir verkligen ren vid 40 grader och nu tvättar jag det mesta med kortprogram  i bara den temperaturen.
Det kommer att spara inte bara på miljön tack vare att det är ett miljövänligt medel utan också på energi då jag kan köra tvättmaskinen med energisnålt program.

Har tittat i sortimentlistan och de har även fosfatfria tvättmedel.

Har också tittat på priser och jämfört. Det är billigare att köpa på granngården.
319 kr på nätet och ca 275 kr på granngården. ca 255 för refill. och då är det bastvättmedlet. Då kostar en tvätt  ca 1,27 kr/ tvätt (refill)+energikostnaden.
 


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

328 gäster, 4 användare
Radar, LimJans, von tratt, simon.arvestrand

* Forum

* Om tidningen Åter



-  Nya tidningen "goare" att läsa. Innehållet lika intressant som det varit de 14 år vi haft den. Lycka varje gång den kommer i lådan ! :-D
/Magdalena Gustavsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser