Efter jättestressig vecka passar jag på att tassa upp när alla sover och sätta mig för att gå igenom alla anmälningar, avanmälningar och adresser. Totalt är det 7 som visat intresse för nästa omgång (plus mig). Så det får bli en lista nu under (för)sommaren. Om jag har tur så går påsen iväg idag annars får det bli i morgon. De tömmer ju redan klockan 13 på söndagar. Här är listan:
Miss Khaos
Jansdotter
Mrsmad
tuulis
kollotrollet
BA
grisslan
vicky-g
Jag vill påminna om att skriva här när man får och när man skickar. Förra omgången var bedrövlig. Många missade att skriva och de fastnade lite här och där. Både långa och korta stunder. Sen finns det självklart små stjärnor som skötte sig utmärkt.

Jag misstänker att många efter vinterns dvala fick ett liv, vet själv hur svårt det är att hinna med när våren kommer. Men försök att ta de där minutrarna och skriv en liten kommentar så att den som vill kan se vart brevet är, om det har fastnat, kommit bort (hemska tanke!!), om du missade tömningen för att du stod på näsan i jordgubbslandet och rensade ogräs så att du glömde bort tiden...

Här hemma börjar jag se resultatet av frökedjorna. Chilisarna börjar snart blomma, tomaterna växer överallt och de tidigaste har stora frukter. I landet växer morötter som jag norpade i ett brev, jag planterade ut lite lök i går jag hittade i ett annat... Det är härligt att kunna prova på så många sorter utan att bli ruinerad.