Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  FAM Pionki Hagel???  (läst 2279 gånger)

emil.jönsson

• Skåne
FAM Pionki Hagel???
« skrivet: 18 dec-13 kl 17:30 »
Någon som har provat dessa hagel, har ju ett fördelaktigt pris.
Hur är dom kvalitetsmässigt?
För har trots allt 25mil enkel resa till butiken, så lönar det sig att åka dit och köpa några lådor eller det är skräpammunition?

Dessa menar jag: http://www.jakthallen.se/sv/ammunition/hagel-ammunition/fam-jakt-32g-500st.html

Skogsnatt

• Gäst
SV: FAM Pionki Hagel???
« Svar #1 skrivet: 18 dec-13 kl 18:20 »
Jag sköt lerduvor med ammunition från denna tillverkare för många år sedan. Om jag inte minns fel så var dom ok som träningspatron, men inget man använde om man skulle skjuta någon större tävling.

Köp en låda och testa. Be dem skicka den till dig, det blir mycket billigare än att köra och hämta den

emil.jönsson

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 18 dec-13 kl 19:39 »
Men vad kostar frakten, iom de e ammunition? Har mejlat butiken men dom svarar inte >:(

Skogsnatt

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 19 dec-13 kl 09:23 »
Om jag hade beställt frakten, så hade det nog kostat ca 250 kr inkl moms

Ammunition är ADR-klass 1.4S och kan fraktas som vilket gods som helst

emil.jönsson

• Skåne
« Svar #4 skrivet: 19 dec-13 kl 17:43 »
Ok, ska beställa en ask och se om det är nått att ha, kan säkert ha det till fulfågel annars ;) Och kan ju alltid fortsätta använda Gamebore, dom är inte så farligt dyra om man köper en låda i stöten, men finns ju nästan bara 5or och 6or att hitta då >:(

Dela detta:

* Inloggade just nu

603 gäster, 2 användare
BeaMack606, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Kan bara varmt rekommendera denna tidning!
/Sanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser