Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Gris med rinnande ögon  (läst 2287 gånger)

Elin_Elin_

Gris med rinnande ögon
« skrivet: 24 jun-13 kl 12:48 »
Hej!
Det rinner som en slags brun-aktig vätska från min minigris ögon, någon som vet vad detta kan bero på?
jag brukar torka ur ögonen med ljummet vatten, men efter några dagar så är han lika brun runt ögonen igen.
Han äter och mår bra annars, så jag funderar på om det skulle kunna vara någon slags allergi?

Tacksam för svar!

enklareliv

SV: Gris med rinnande ögon
« Svar #1 skrivet: 14 dec-13 kl 18:49 »
Hej
Hur gick det för din gris, hur fick du ordning på rinnandet? Undrar eftersom min dotters gris har samma bekymmer.
« Senast ändrad: 15 dec-13 kl 08:15 av enklareliv »
Jordnära tonårsmamma med katter och röd stuga med vita knutar.

winnie_poe

• Endast jag kan leva mitt liv. Lev det som varje da
    • Västerbotten
    • Lust och fagring
SV: Gris med rinnande ögon
« Svar #2 skrivet: 11 feb-14 kl 14:58 »
Prova tvätta med kallt kamomill te, har haft det till mig själv och häst.. Prova ;)
Bor med mannen i en gammal Västerbottengård, har bott i skärgården ett tag.Vi har en Curly coated retriever. Vill ha tag på getter (killingar)till slutet på april början på maj..

Dela detta:

* Inloggade just nu

691 gäster, 3 användare (1 dolda)
eriksjos, Advaita

* Forum

* Om tidningen Åter

- Som vanligt ett mångfacetterat och informativt nummer om mycket som hör självhushållningen till.
/Håkan

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser