Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Se bilder?  (läst 1690 gånger)

DiselDoris

• Södermanland
Se bilder?
« skrivet: 23 mar-13 kl 07:18 »
Jag använder Tapatalk i min IPhone, funkar jättebra men, på alla bilder folk lägger upp är det bara ett frågetecken. Varför? Har varit inne på inställningar och letat efter nån funktion att aktivera eller nåt annat som har med bilder att göra men det finns inget. Nån som vet vad problemet kan vara.

nilsegårn

• Dalsland
    • Blekslätten Gård
SV: Se bilder?
« Svar #1 skrivet: 23 mar-13 kl 08:22 »
Jag ser vissa bilder men andra blir precid dom hos dig. För övrigt tycker jag tapatalk är kanon!!!
: "Om en idé inte verkar bisarr till att börja med, så är den ingenting att hoppas på" Niels Bohr

"man kan alltid sluta med något när man vill, så länge det är nästa tisdag" Lemmy

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #2 skrivet: 23 mar-13 kl 10:34 »
Kan du/ni klistra in en länk till ett inlägg där bilden inte visas så får vi se om det är specifikt för era telefoner.

DiselDoris

• Södermanland
« Svar #3 skrivet: 23 mar-13 kl 10:44 »
Eh, hrm, host host, kanske, ska försöka☺

DiselDoris

• Södermanland
« Svar #4 skrivet: 23 mar-13 kl 11:13 »
Kan inte.....

nilsegårn

• Dalsland
    • Blekslätten Gård
« Svar #5 skrivet: 23 mar-13 kl 20:00 »

Vet inte om det gick men det ska vara sjaunjas fotöljtårta från vad gör ni i helgen. ... Jag ser den alltså inte.....
: "Om en idé inte verkar bisarr till att börja med, så är den ingenting att hoppas på" Niels Bohr

"man kan alltid sluta med något när man vill, så länge det är nästa tisdag" Lemmy

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #6 skrivet: 24 mar-13 kl 09:07 »
För att klistra in en länk till ett inlägg håller du pekaren över inläggets rubrik, här skulle det vara SV: Se bilder?, högerklicka och välj "Kopiera länk". Klistra in här.

För mig syns fåtöljen fint i Tapatalk 2.

DiselDoris

• Södermanland
« Svar #7 skrivet: 25 mar-13 kl 06:36 »
Jag såg den i tråden men inte här. I tråden "saker jag undrar över" svarar tjalve alternaiv med 3 bilder, jag ser dom 2 nedersta, den övre är ett frågetecken i och visas inte.

Petter B

• Administratör
    • Västergötland
« Svar #8 skrivet: 25 mar-13 kl 07:51 »
Jag såg den i tråden men inte här. I tråden "saker jag undrar över" svarar tjalve alternaiv med 3 bilder, jag ser dom 2 nedersta, den övre är ett frågetecken i och visas inte.

Menar du detta inlägg http://www.alternativ.nu/index.php?topic=149611.msg1438203#msg1438203
så finns inte den första bilden, han har bara skrivit två IMG-taggar utan någon bild.

nilsegårn

• Dalsland
    • Blekslätten Gård
« Svar #9 skrivet: 25 mar-13 kl 11:41 »
När alternaiv svarar i efterföljande inlägg ser jag bara ett frågetecken. ...

Dela detta:

* Inloggade just nu

630 gäster, 4 användare
torbjorn, nordictinkerer, Undine, Hantverkare92

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser