Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Vad kostar ett halmhus?  (läst 5520 gånger)

admin

• Administratör
    • Alternativ.nu
Vad kostar ett halmhus?
« skrivet: 14 sep-03 kl 02:19 »
Gabriela
 Ti 26 Feb, 2002 - 12:01
--------------------------------------------------------------------------------
Hej
Undrar om det är någon som vet hur mycket ungefär det går på att bygga ett halmhus för 4 personer?

svenake5
 Sö 22 Sept, 2002 - 21:24
--------------------------------------------------------------------------------
Hej Har du byggt? Svaret är att det kan kosta hur mycket som helst, det finns danska hus som lär ha kostat 14000 kr och jag har själv varit med på en workshop med ett halmbalshus, som slutade på 1,7 milj. (Brantevik) Hur mycket det kostar är beroende på oändligt många faktorer, och vad man själv och familjen vill ha för boendemiljö.

Dela detta:

* Inloggade just nu

768 gäster, 1 användare
MÅNZBO

* Forum

* Om tidningen Åter

- Att jag läst samtliga gamla nummer som fanns att få tag på för utlåning av denna tidning säger väl en hel del om vad jag tycker om den. En del av dem har jag lånat flera gånger. Jag älskar tidningen! Den är idérik, hoppingivande, livsbejakande, inspirerande och informativ och får mig att sjuda av iver och verksamhetslust. Jag kommer att köpa gamla nummer några i taget och nu är det verkligen dags att starta en prenumeration!
/Anneli

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser