Kyckling som ramlar

Startat av nittonhundranittiosex, 02 Dec-12 kl 15:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

nittonhundranittiosex

Hej!
Jag har en Torpardvärgkyckling som är 8 veckor som ramlar omkull så fort den reser sig upp. Vad kan det va?
Genbanksanslutna Gotlandshöns (med och utan roskam), Torparhöns, Blekingeankor. Snart även Smålandshöns och Gotlandskaniner

sonica

Frisör med två adresser. Stockholm och Hälsingland. Har två frisörsalonger som heter Extend, en man med cirkushjärta, två barn, tre katter och en härlig mix av höns.

nittonhundranittiosex

Nej det verkar inte förlamande. Jag har sett Marek i en annan besättning och jag tror inte det är Marek.
Genbanksanslutna Gotlandshöns (med och utan roskam), Torparhöns, Blekingeankor. Snart även Smålandshöns och Gotlandskaniner

skogsbonne

jag hade en sådan kycklingar för 2 dagar sedan så ta bara bort den så slipper den lida
hade även en sådan kycklingar för 1-2 månader som jag också tog bort

Azoo-Lina

Selenbrist, d-vitaminbrist och e-vitaminbrist kan ge störningar i motorik och balans samt muskelstörningar. Prova att ge extra vitaminer tex multivitamin.
Har en underbar gubbe, 4 omöjliga vovvar, 6 busiga katter, lagom många höns och ankor och ett par hundra tusen bin! Läs mer om oss här http://www.frulaurin.n.nu eller här http://oloflaurin.blogspot.com/

skogsbonne

Citat från: Azoo-Lina skrivet 02 Dec-12 kl 20:18
Selenbrist, d-vitaminbrist och e-vitaminbrist kan ge störningar i motorik och balans samt muskelstörningar. Prova att ge extra vitaminer tex multivitamin.

det har jag haft på den som vi tog på för någon dag sedan

nittonhundranittiosex

tinjafisen

Jag har 2 stk av 11 dvärgwyandotte kycklingarsom haltar och vill inte stödja på ena benet.
Dom är mindre än dom andra och hinner inte äta som dom andra.
Finns det nåt att göra förutom avlivning?
Vh Gro

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

548 Gäster, 3 användare (1 Dolda)
RickardR, Karlsdotter