Vaktelbur

Startat av TheoA, 15 Aug-12 kl 13:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

TheoA

Hur har ni era vaktlar på vintern, jag har fortfarande inte kommit på nåt bra sätt  ::) Har funderat på innekaninburar i hönshuset, de verkar vara praktiskt och lätt att hålla rent.
På sommaren har jag tänkt att jag ska ha dem i en flyttbar voljär eller små uteburar som jag flyttar runt. (Får ett par av grannen om jag behöver)
Har en våningskaninbur som är tom och en lekstuga som är tom. Så plats finns det.

Vad tycker ni är bäst?  ???

//Theo
Bor i sörmland med min familj och 130 kor, både kött- och mjölkkor, 25 höns, 2 katter, 10 vaktlar, och 3 akvarium.

tinaw

Mina bor i våningsburar inne i hönshuset, innekaninburar i hönshuset tror jag också vore jättebra!

TheoA

Ja, det blir nog kaninburar, de är ju stapelbara och inga bra kvalsterbostäder. Ska bara se vart jag kan få tag på begagnade burar :)
Bor i sörmland med min familj och 130 kor, både kött- och mjölkkor, 25 höns, 2 katter, 10 vaktlar, och 3 akvarium.

Jennim

På blocket finns många till salu
Bor på liten gård med make, hundar, katter, kaniner, vaktlar och olika rashöns. Liten uppfödning av new zealand red kaniner. http://www.gillberga.n.nu/

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

272 Gäster, 2 användare
Kråkan20, Oskar Österholm