Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Klipp Killing skuttar över syskon  (läst 1589 gånger)

Nina K

• Skåne
Klipp Killing skuttar över syskon
« skrivet: 01 aug-12 kl 22:36 »
så söt  ;D

Buttermilk "plays" with her "friends"

Eva o Getterna

• Uppland
SV: Klipp Killing skuttar över syskon
« Svar #1 skrivet: 02 aug-12 kl 11:10 »
Såg  klippet igår. Så gullit att man blir varm i hjärtat. Men försök stäng in den där om ett par månader.
Lapgetter och höns Gott o blandat, Hedemora o Stor Brahma

Bergsblomman

• Värmland
    • Hästarna i Berg
« Svar #2 skrivet: 02 aug-12 kl 14:11 »
Åh, vilken söt plutt! Så busig! ;D Stackars lilla kompisen som blir omkullvält av busungen!  ;D

Lina W

• Ångermanland
« Svar #3 skrivet: 03 aug-12 kl 12:23 »
Jättegulligt, men det måste vara något fel på de andra killingarna då de rör sig så segt och nästan har problem att ha sig upp efter att de blivit ikullhoppad..  :-\
Lappgetter, Värmlandsfår, Dv Kochin, Vaktlar och en riktig bruksschäfer.

Sussilo

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 03 aug-12 kl 16:47 »
Jag reagerade också på hur segt de rör sig och hur klumpigt den omkullputtade kommer på fötter igen. De ser också övergödda ut, åtminstone de svarta killingarna.

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #5 skrivet: 03 aug-12 kl 17:10 »
Efter tio minuters trixande kunde jag se omkring 10 sekunder av filmen.  Min reaktion var "Drogade??"  För riktigt så där uppåt är få killingar någon längre stund, åtminstone borde de andra skutta med något litet.  Den omkullknuffade (Buttermilk landar ju på den) ser lite förvirrad ut.  Eller?  Ni som kan titta ordentligt?  Om den är amerikansk skulle det inte förvåna om någon har gett sig till att ha en blandad grupp med Fainting Goats. :(

En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

602 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Makalöst mysig och lärorik tidning för en som tycker om återbruk och självhushållning!
/ PW

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser