Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Galen myskankshona  (läst 4287 gånger)

Annamax

• Övriga världen
SV: Galen myskankshona
« Svar #20 skrivet: 10 aug-12 kl 21:38 »
Undrar lite hur det gick med systern till den "galna" ankan,blev det några ällingar för henne?

Nej tyvärr:( Hon kämpade tappert men det verkade inte som att äggen var befruktade. Jag gav henne hönsägg istället så hon fick kycklingar, hon var lika nöjd för det:) Hon är lika lugn som vanligt så deet verkar ju iaf inte ha varit något smittsamt?

Anette Ö

• Livet blir inte alltid som man tänkt sig..
    • Närke
« Svar #21 skrivet: 11 aug-12 kl 00:18 »
Nej tyvärr:( Hon kämpade tappert men det verkade inte som att äggen var befruktade. Jag gav henne hönsägg istället så hon fick kycklingar, hon var lika nöjd för det:) Hon är lika lugn som vanligt så deet verkar ju iaf inte ha varit något smittsamt?

Fasen va synd :( du är fortfarade säker på att drake va en drake,tänker lite på hur det va för mig :-\?
Följande 2-benta och 4-benta betydelsefulla varelser finns i mitt liv: Sju barn, ett barnbarn, en svärson, en svärdotter, min älskade pappa 2 katter och en hund.

Annamax

• Övriga världen
« Svar #22 skrivet: 11 aug-12 kl 10:11 »
Fasen va synd :( du är fortfarade säker på att drake va en drake,tänker lite på hur det va för mig :-\?

Ska ta lite kort på dem för säkerhetsskull och lägga ut så får ni se vad ni tror:)

Anette Ö

• Livet blir inte alltid som man tänkt sig..
    • Närke
« Svar #23 skrivet: 11 aug-12 kl 10:13 »
Ja gör det :) Då får du ju veta säkert för här finns många ank kunniga :)
Följande 2-benta och 4-benta betydelsefulla varelser finns i mitt liv: Sju barn, ett barnbarn, en svärson, en svärdotter, min älskade pappa 2 katter och en hund.

Dela detta:

* Inloggade just nu

375 gäster, 2 användare (2 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser