Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kela aldrig med en gris som har dyngpöl :)  (läst 2017 gånger)

4-ever

• Skåne
Kela aldrig med en gris som har dyngpöl :)
« skrivet: 23 maj-12 kl 15:02 »
Visste inte var jag skulle lägga den i mediabibl. så det blev såhär istället.
Är ju supervarmt ute, så klart att gosiga grisen ska ha en dyngpöl.
Det matte inte var med på var att hon vääääldigt gärna delade med sig av svalkan! ::)
Så fin matte blev :P
Nytorp2089 hittar ni oss på fb. Göingegetter, Linderödsgrisar, fjällnära kossor, myskankor, skånegäss, höns, gotlandskaniner. Försöker bevara det "gamla" för att överleva ;)

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
SV: Kela aldrig med en gris som har dyngpöl :)
« Svar #1 skrivet: 20 aug-13 kl 04:10 »
Det ser mera ut som om grisen har kelat med Matte!  ;D  Var glad att hon inte inbjöd dig att dela den härliga pölen!

Själv har jag en gång fått en härlig vänlig PUSS av en snäll unggris som just bökat runt i Mammas härliga dynga ...  :P

En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

4-ever

• Skåne
« Svar #2 skrivet: 30 aug-13 kl 00:00 »
Hahahaha... man lär sig med tiden! Jag har nu lärt mig att de kelar mer än gärna och pussar är mer regel än undantag.
Nytorp2089 hittar ni oss på fb. Göingegetter, Linderödsgrisar, fjällnära kossor, myskankor, skånegäss, höns, gotlandskaniner. Försöker bevara det "gamla" för att överleva ;)

Nina W

• Värmland
« Svar #3 skrivet: 30 aug-13 kl 01:06 »
Hälsar man på en nybadad gris, full i lera, så vet man ju vad man har att vänta...  ;D Men träffar man på en glad lortgris til hund som absolut ska hoppa så är det värre.  >:D Grisen går antagligen i en fålla medans hunden springer fritt.

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #4 skrivet: 30 aug-13 kl 09:43 »
Hihi, den pussen jag fick delades ut över stängslet, när jag pysslade med något runt fodertråget.
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Dela detta:

* Inloggade just nu

616 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser