Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bohus-Dals svarttupp och brun Lohmannhöna  (läst 696 gånger)

Henrik Penrik Filivilivenrik

• F.d. Armand
    • Blekinge
    • Hönsbloggen
Bohus-Dals svarttupp och brun Lohmannhöna
« skrivet: 11 apr-12 kl 12:45 »
Jag vill ännu en gång lägga upp en bild på kycklingarna som blev resultatet av en parning mellan genbanksregistrerad Bohus-Dals svarttupp och brun Lohmannhöna. Notera kycklingen med de vita fjädrarna; den har mörk hy, nästan lika mörk som sitt svartfjädrade syskon i bakgrunden. Den där vita kycklingen hade nog blivit en stilig dam eller herre med vit fjäderdräkt och mörk hy, om inte räven tagit den några veckor efter bilden togs.  :-\

« Senast ändrad: 11 apr-12 kl 12:48 av Henrik Petersson »
Skötare av en liten hushållsflock av mestadels blandrashöns, samt svenska myskankor.

Dela detta:

* Inloggade just nu

448 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser