Försökt med alla hemska ljud hon smyger med de i minnen till hon kommer in jag ger de peddigree nu man kan ju bli tokig
Varför inte pedigree ?
Jag har 3 hundar köper en stor säck
Hon är bra i hullet alldeles lagom så de är inte problemet. Magen fungerar bra . När hon kom så kliade hon säg väldigt mycke bytte då foder till pedegriee blivit bättre
Tvivlar på att pedigree skulle va speciellt bra för allergihundar, men det är ju individuellt vad de är känsliga mot.Finns så många anledningar att en hund kliar sig. Villrådig eller i brist på annan sysselsättning t.ex. Vad kostar 20-25 Kg. Pedigree?Fetthalt?
Det är inte så att du blandar ihop det med Frolic?Pedigree är inget speciellt dyrt foder.
vicky-g. Var och en blir väl salig på sin tro. Min är att hundar som äter skit från katter eller andra hundar BLIR sjuka. Häst, rådjur och kanin-skit kan ibland reparera en dålig hundmage.Sen finns det ju en och annan hund med dålig mage. Det går inte att bota med foder som har högre vattenhalt (färskfoder) än foder med lägre vattenhalt (torrfoder). Vissa hundar är känsliga mot vissa ingredienser som ingår i foder.Jag har hittills inte sett någon undernärd hund i verkligheten. Bara för tjocka. Men jag tror att de finns.