Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Boken Höns  (läst 607 gånger)

getalina

  • Inlägg: 7186
  • Haui that Skanunga ærliki mææn toco vitar uræt ald
    • Halland
Boken Höns
« skrivet: 10 jan-09 kl 23:53 »
Nu har jag börjat läsa höns boken jag nyss fått hem. Vilken fantastisk bok. Visserligen fanns inte Jätten med men den var så bra för här stod om den historiska bakgrunden till hönornas intåg i våra liv i köket och kulturen.

Så nu vet jag varför Tuppen sitter på kyrkan.


Cecilia i Hillsjöstrand

  • Inlägg: 432
  • Ett trädgårdsland... i Hillsjöstrand!
    • Gästrikland
    • Ett trädgårdsland i Hillsjöstrand
SV: Boken Höns
« Svar #1 skrivet: 10 jan-09 kl 23:56 »
Nu har jag börjat läsa höns boken jag nyss fått hem. Vilken fantastisk bok. Visserligen fanns inte Jätten med men den var så bra för här stod om den historiska bakgrunden till hönornas intåg i våra liv i köket och kulturen.

Så nu vet jag varför Tuppen sitter på kyrkan.
Visst är den bra?! Jag älskar den, det är min bibel här hemma. Bästa hönsboken, helt klart!!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

352 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser