Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Klok, stark, vänlig man 37 år  (läst 9379 gånger)

Kockas

• Gäst
SV: Klok, stark, vänlig man 37 år
« Svar #20 skrivet: 13 dec-11 kl 22:09 »
Varför ger ni ett så mesigt uttyck av er själva?
Det måste finnas mer än "snäll"  ???

Om jag skulle sätta ut en annons som beskrev mej o vad jag sökte så såg det nog ut så här :
"Galen häxa med olika personligheter , perversare än dom flesta , har stort behov av sex söker en man dvs en RIKTIG man som innehåller en rejäl dos testoseron.
Mesar och mjukisar är inte välkomna."

Men det är en ärlig beskrivning iaf  ;)

Var du singel sa du? ;)  ;D

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #21 skrivet: 14 dec-11 kl 02:12 »
Min poäng var bara att massa trådar ser ungeför likadana ut ,,"snäll söker livskamrat " typ.

Alvarligt talat , jag är övertygad om att det finns så mkt mera under ytan som självklart inte behövar vara av sexuell natur men våga ge mer .
Jag vet med all säkerhet tex att det finns en mkt trevlig singelperson på detta forum som verkar vara mkt snäll o lugn men som är en ulv i fårakläder och en annan som verkar vara värsting som är ett lamm  >:D

Ville inte kapa din tråd , bara kickstarta dej lite  ;D
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

ylvak

• Allt kommer till den som vill.....eller?
    • Västergötland
    • Vita Creo
« Svar #22 skrivet: 14 dec-11 kl 06:45 »
Jo, kan till viss del hålla med. Men här på alternativ finns ju ändå INTRESSANTA människor.
Tittar man på en std dejting-sajt är det 100% snälla, ärliga, 'busiga'(sex...snacka om mummel i skägget) vars största intressen är att gå på gym och att resa till varma länder. Fritiden ägnas åt familj o vänner och de går gärna ut på en restaurang över en bit mat och ett gott(!) glas vin.
Ironisk?-Ja, kanske en smula;-)
Hur går det TS?
48 årig tjej fast inte en dag äldre än tjugosjutton.

Bo

« Svar #23 skrivet: 14 dec-11 kl 13:16 »
Det går inte alls. De bästa tjejerna här är kompetenta och självständiga och har så klart redan skaffat egen verksamhet och rotat sig. De överger inte allt de skapat för att flytta ihop med en som får anstränga sig en del för att leka att han  fortfarande är på topp. I går klättrade jag i alla fall i furutopparna för att kapa grenar som skuggade granntomten, så jag är spänstig och modig också – ett riktigt kap för en sparsmakad kvinna som vill ha bra gener till sina barn. – Hade jag varit en älg, hade jag haft en djävla massa taggar på hornen.

Tulipanros

• Gäst
« Svar #24 skrivet: 14 dec-11 kl 13:36 »
Bo, du är mannen för mig.
Om du vill ha sällskap i en topp vill säga.  ;)

ylvak

• Västergötland
    • Vita Creo
« Svar #25 skrivet: 14 dec-11 kl 14:06 »
Bo, du är mannen för mig.
Om du vill ha sällskap i en topp vill säga.  ;)

;D ;D ;D

Bo

« Svar #26 skrivet: 16 mar-12 kl 17:54 »
och så här ser jag ut: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14536514.ab Sedd i profil är George Ciooney min dubbelgångare.
« Senast ändrad: 16 mar-12 kl 18:17 av Bo »

Bo

« Svar #27 skrivet: 15 jun-12 kl 11:16 »
Kvinnor bör skaffa barn när de är unga men vill de ha ättlingar med långt liv, bör pappan inte vara ung. Ju äldre han är, desto mera långlivad avkomma: http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/man-bor-skaffa-barn-sent-i-livet

Bo

« Svar #28 skrivet: 30 jun-12 kl 18:18 »
Såg att George Clooney varit utnämnd till väldens sexigaste man (Peoples Magasin) och det är ju roligt att jag ser exakt likadan ut från vissa vinklar.
« Senast ändrad: 30 jun-12 kl 18:21 av Bo »

turinge

• Jag lär mig genom att gå dit jag måste gå
    • Södermanland
« Svar #29 skrivet: 01 jul-12 kl 00:22 »
Och det har du koll på???  >:D
Det är väl bara bra att skriva att man gillar hårda tag, kan ju bli lite jobbigt om man skriver en "mesig" annons träffar en softis och börjar smiska och hålla på  >:D
Tror tex inta att herr "sheike" skriver att han e en snäll kramgo nallebjörn när han letar offer ;)
är man pervers och gillar smisk mm då e det ju bättre att skriva det och köra raka puckar, kan ju bli lite galet annars
f.ö e smisk nyttigt ;) hahahaha
Nej hellre raka puckar än skitsnack tisseltassel

Håller med "Ylvak" om att det finns KK sajter att perversa på... men "alternativ.nu" kanske står för alla typer av "alternativare"?  ::) 
Lägger en länk jag snabbt googlade fram till hugade intressenter: Den kallar sig "Bäst i Test 2012"  :-\. http://www.dejtingsverige.se/sexkontakt/ Här kanske ni finner vad ni söker, fast det kostar säkert  >:D.

Raka puckar kan sändas via PM, och aga är förbjudet under 18 år (???) och när blev smisk nyttigt? (:) I klostren?

Min poäng var bara att massa trådar ser ungeför likadana ut ,,"snäll söker livskamrat " typ.
Alvarligt talat , jag är övertygad om att det finns så mkt mera under ytan som självklart inte behövar vara av sexuell natur men våga ge mer .
Jag vet med all säkerhet tex att det finns en mkt trevlig singelperson på detta forum som verkar vara mkt snäll o lugn men som är en ulv i fårakläder och en annan som verkar vara värsting som är ett lamm  >:D
Ville inte kapa din tråd , bara kickstarta dej lite  ;D

Jag gissar att du då var en av de som skickade PM till den singelpersonen som la ut en "presentation" i min kontakttråd  ;). Och jag ska inte heller kapa någons tråd...
« Senast ändrad: 01 jul-12 kl 01:57 av turinge »
Jag har det mesta jag behöver...  utom en trevlig karl ;).

HippieMama

• Sum ergo sum
    • -
« Svar #30 skrivet: 01 jul-12 kl 00:37 »
Såg att George Clooney varit utnämnd till väldens sexigaste man (Peoples Magasin) och det är ju roligt att jag ser exakt likadan ut från vissa vinklar.
Man får väl hoppas att du ändå hittar någon som föredrar att du rakt igenom är och ser ut som just Bo och inte vill ha dig som en halvdan Clooney. För precis som han är bäst på att vara george clooney är ändå du är bäst på att vara du  :-* (nej, inte en flirtpuss, utan en kompisdito!)
Fred, Kärlek & Kaffe; den heliga treenigheten.
http://youtu.be/BXpdmKELE1k

Bo

« Svar #31 skrivet: 02 jul-12 kl 13:43 »
--- halvdan Clooney ----
Jag förutsätter att min tillkommande ser förbi mitt utomordentligt tilltalande yttre för att istället fokusera på mina inre kvalitéer.

(Förr var jag inte alls så här skrytsam men har vaknat till insikt om det är en central manlig egenskap som har sin givna roll i spelet.)

HippieMama

• Sum ergo sum
    • -
« Svar #32 skrivet: 02 jul-12 kl 17:43 »
Jag förutsätter att min tillkommande ser förbi mitt utomordentligt tilltalande yttre för att istället fokusera på mina inre kvalitéer.
:)
Fred, Kärlek & Kaffe; den heliga treenigheten.
http://youtu.be/BXpdmKELE1k

Bo

« Svar #33 skrivet: 25 dec-16 kl 11:11 »
Vill uppmärksamma alla unga fräscha kvinnor på att det kan finnas en plats för någon av dem i mitt relativt bekymmerslösa liv som världsförbättrare och grönsaksodlare: http://www.debatthuset.com/forums/album.php?u=367
« Senast ändrad: 25 dec-16 kl 11:21 av Bo »

SecretQ

• att vara normal e inte min starka sida
    • Östergötland
« Svar #34 skrivet: 27 dec-16 kl 09:34 »

Och jag vill inte ha en gubbe......    ;D
« Senast ändrad: 27 dec-16 kl 09:43 av SecretQ »

Silverhammer

• Skåne
« Svar #35 skrivet: 02 jan-17 kl 17:56 »
Onekligen en charmig toppad dialog 8)
Hoppas det löser sig Bo.
Ha ett nice 2017!

Bianca Castafiore

• Är ett Mufflonfår
    • Hälsingland
« Svar #36 skrivet: 06 jan-17 kl 17:13 »
Varför ger ni ett så mesigt uttyck av er själva?
Det måste finnas mer än "snäll"  ???

Om jag skulle sätta ut en annons som beskrev mej o vad jag sökte så såg det nog ut så här :
"Galen häxa med olika personligheter , perversare än dom flesta , har stort behov av sex söker en man dvs en RIKTIG man som innehåller en rejäl dos testoseron.
Mesar och mjukisar är inte välkomna."

Men det är en ärlig beskrivning iaf  ;)

Inkluderar det psykopater som anser att samvete och medkänsla är för svaga personer så kan kunde jag ju ta på mig en enorm löskuk så kunde vi ju träffas...  ;D
(har en tecknad bild någonstans på det sistnämnda, men tänker inte lägga upp den här... )

Ok, åter till Farbror Bosse...

Förenklar man någonting för mycket så blir det till slut helt obegripligt.
Led and fists are ment to fly...
Support the Yellow Vests, Sweden shall burn until we got equal rights for the people!

Bo

« Svar #37 skrivet: 15 feb-17 kl 10:55 »
Nu börjar snart jobbet med odlingen och jag vill påminna om att man får bo i ett annex till mitt växthus mot ett par timmars jobb/dag under odlingssäsongen. - Primitivt men mitt i naturen på skärgårdens bästa badö. - En pyttechans också att få ta över verksamheten om jag hittar något roligare att göra.
http://www.debatthuset.com/forums/album.php?albumid=62

ylvak

• Västergötland
    • Vita Creo
« Svar #38 skrivet: 01 jun-17 kl 19:46 »
Var i landet finns TS? :-)

Postat med Alternativ.nu´s app

Dela detta:

* Inloggade just nu

612 gäster, 4 användare (1 dolda)
Teresa, mattias_33, Ek

* Forum

* Om tidningen Åter

- En tidning med djupa rötter.
/Margit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser