Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  lite tidigt eller?? han galer.. eller prövar i alla fall...  (läst 598 gånger)

Pus

• Norge
Min tuppkyckling har börjat (försöker) gala.. han blir 10 veckor på lördag, blev lite paff igår när jag hörde det, han gal flera gånger igår, å i morse igjen gal han ikapp med Elvis (min stora tupp) hehe.. detta er mina första kycklingar så jag har ingen aning om vad som er "normalt" men trodde inte att dom började så tidig som 10 veckor hehe.. när ca börjar unghöns lägga ägg igjentligen?? (nu er hon inte mer än 10 veckor hon häller då så jag förväntar inte nå ägg från henne än på lenge hehe) kycklingarana e blandras, vet att det finns bla. silkehöns i dom om rasen har noe å säga för när dom kommer igång..

Ha en fin fin dag  :D
en man, en Islands häst, 6 katter, 2 hundar, en tupp å 3 hönor :-) å fler blir det.. planlägger også ett par getter fram i tid :-D

Dela detta:

* Inloggade just nu

417 gäster, 1 användare
simon.arvestrand

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser