Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hästkörning  (läst 1629 gånger)

ratjacks

• Rat Jack's kennel
Hästkörning
« skrivet: 13 sep-06 kl 09:11 »
Hej ! finns det någon i Skåne som kan lära mig lite om att köra häst  ? har en Nordsvensk " travare" som är stor som en brukstyp och som är körd tidigare i sitt liv både i skog o med vagn o släde. jag har ingen sele så jag söker en billig sådan också.

MVH  Göran
Gutefår,ölandsgäss,linderödsgrisar  samt Nordsvensk och uppfödare av Parson Russell Terriers

bondelinda

• Stöd globalt - handla lokalt
    • Västergötland
    • Svingsåsen
Re:Hästkörning
« Svar #1 skrivet: 14 sep-06 kl 09:54 »
Skulle vilja rekommedera Bengt Gullbrantsson, han har kört in min häst och hon är helt underbar att köra. Han har utbildningar och tar emot hästar för inkörning, säljer även selar och vagnar.

Kolla in www.fredskog.com
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

537 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser