Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Grågås med vit fot ring = På rymmen !!  (läst 11442 gånger)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: Grågås med vit fot ring = Hemma igen !!
« Svar #40 skrivet: 28 aug-11 kl 19:03 »
Ta hem den! Köp en fruga!
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

tinna.m

• Skåne
« Svar #41 skrivet: 28 aug-11 kl 21:01 »
Ta hem den! Köp en fruga!
Som sagt!
Mest Blues & Jazz i huvet. Bakmes&Snoa. Åså Country

Maddie

• Uppland
« Svar #42 skrivet: 28 aug-11 kl 22:19 »
Jag åkte till pizzerian, men de som hade varit där och köpt pizza hade försökt fånga honom och då blev han rädd och hade flugit  mot Sala ... stön. Jag förstår inte, ägaren skulle ving klippa honom och se efter honom och skaffa en fru, det lovade hon ju och nu är han vilse igen  >:(   Jag ringer henne i morgon och säger att nu får hon leta efter honom själv !
Sala bor : Lasse Maja är på väg till er....   :-\

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Grågås med vit fot ring = På rymmen !!
« Svar #43 skrivet: 14 dec-11 kl 12:03 »
Nyfiken. Ni har inte hört något mer om hur det gått för gåsen?  :-\ Eller om han är spårlöst borta.
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Maddie

• Uppland
« Svar #44 skrivet: 17 dec-11 kl 17:44 »
Stackars Lasse Maja sågs av en annan av mina facebook vänner, tidigt på morgonen dagen efter pizzeria besöket . Då kom han och gick över riksväg 72 spankulerandes mot traktor centralen....
Hon ringde och ringde till ägaren men fick inget svar och sedan dess är han försvunnen... :'(

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #45 skrivet: 17 dec-11 kl 19:10 »
Vad tråkigt.  :(
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Dela detta:

* Inloggade just nu

484 gäster, 3 användare (1 dolda)
Henkeman, köksträdgård

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser