Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  dv. Wyandotte intresserad  (läst 838 gånger)

Levnadsglad

• Det ordnar sig alltid :-)
    • Ångermanland
    • Livet på landet
dv. Wyandotte intresserad
« skrivet: 03 mar-09 kl 20:20 »

Hej Wyandotte-ägare!!

I vilken del av landet bor ni? Skall skaffa hönor snart, och Wyandott är en av raserna jag fastnat för!! De är ju så otrooooligt vackra!  ;D
Vill gärna ha kontakt redan nu med Wyandotte-ägare.

Mvh/Levnadsglad!
Har äntligen hittat mitt dröm-Torp där jag bor med min dröm-hund och mina dröm-Fjädrar.

sonja på slätten

• Halland
SV: dv. Wyandotte intresserad
« Svar #1 skrivet: 03 mar-09 kl 21:11 »

Menar  du dvärg eller stora? Jag har bandade dvärg.
Uppfödare av DVÄRG-KOCHIN och DVÄRG-WYANDOTTE  sedan mer än 20 år.  Ägare till en underbar långhårscollie.

Levnadsglad

• Det ordnar sig alltid :-)
    • Ångermanland
    • Livet på landet
SV: dv. Wyandotte intresserad
« Svar #2 skrivet: 03 mar-09 kl 21:23 »
Menar  du dvärg eller stora? Jag har bandade dvärg.

Åååååhh....gärna dvärg!! ;D

Om några månader flyttar jag, då får jag möjlighet att inreda en liten hönsbostad! Jag kanske kan skaffa de första fjäderfröknarna under sommaren någon gång. Det handlar bara om ett par stycken till att börja med. Vad har du för färger? Försöker lära mig de olika färgbeteckningarna....det finns ju så många varianter. Tacksam för all hjälp!

Har du möjligtvis några bilder på de?

Mvh/Levnadsglad! ;D
Har äntligen hittat mitt dröm-Torp där jag bor med min dröm-hund och mina dröm-Fjädrar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

518 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser