Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Två underbara katter söker boende på landet några veckor!  (läst 1597 gånger)

änga

• Småland
    • 1811 ord&bild
Sam och Fisto är två skogisar på fem respektive sju år som behöver ett lantligt ställe att bo några veckor, från början av september till mitten av oktober. Mitt ex, som har katterna nu, flyttar till stan och jag är på väg ut till landet men kan inte flytta dit förrän mitten av oktober. Pojkarna är hur mysiga som helst men måste alltså få gå ut! Stadsboende är med andra ord uteslutet. Sam är en mycket snäll och försiktig herre som inte gör en fluga förnär medan Mefisto vet att han är störst, bäst och vackrast, och gärna berättar det för alla. Om någon skulle vilja ta hand om ett par underbara sängvärmare några veckor, hojta till!

Sam:

Mefisto:

Katterna bor i Växjötrakten men kan ta sig runt över de södra delarna av landet också!

änga

• Småland
    • 1811 ord&bild
SV: Två underbara katter söker boende på landet några veckor!
« Svar #1 skrivet: 18 aug-11 kl 12:42 »
Puttar upp lite. Ingen som känner någon som kan ta hand om godingarna ett tag?

Ulricaa

• -
« Svar #2 skrivet: 18 aug-11 kl 22:01 »
Dom hade väldigt gärna fått komma hit men risken är väl att dom försvinner om dom inte är hemmastadda så kort tid....så det får ju bli koppel isf....
Småtokig skattejurist med båda fötterna i den halländska myllan!

änga

• Småland
    • 1811 ord&bild
« Svar #3 skrivet: 23 aug-11 kl 14:55 »
Dom hade väldigt gärna fått komma hit men risken är väl att dom försvinner om dom inte är hemmastadda så kort tid....så det får ju bli koppel isf....

De har en ganska god mat- och gosradar ;) De har flyttat flera gånger tidigare och det har aldrig varit några problem. Jag PMar dig mitt telefonnummer så får du gärna höra av dig närmare om du vill!

änga

• Småland
    • 1811 ord&bild
« Svar #4 skrivet: 29 aug-11 kl 14:21 »
Katterna letar fortfarande efter nånstans att bo!

Dela detta:

* Inloggade just nu

484 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser