Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Omröstning

Vilken typ av husdjur har du förlorat till varg, lo, björn eller järv?

Bisamhälle
0 (0%)
Fjäderfä
1 (10%)
Hund
1 (10%)
Katt
2 (20%)
Får eller get
3 (30%)
Häst
0 (0%)
Ko
0 (0%)
Ren
1 (10%)
Gris
0 (0%)
Två eller fler av de ovan nämnda arterna
2 (20%)
Annat husdjur
0 (0%)

Antal personer som röstat: 10

Omröstningen har avslutats: 03 jun-11 kl 10:21

Författare Ämne:  Omröstning: Vilken typ av djur har du förlorat till våra stora rovdjur  (läst 1707 gånger)

regnpipan

• Gäst
En ny omröstning som kompletterar den om vilka stora rovdjur som alternativarna här haft besök av (http://www.alternativ.nu/index.php?topic=112019.0).

Denna omröstning gäller vilka djurslag som alternativaren förlorat till de stora rovdjuren varg, lo, björn och järv. Syftet är att försöka utröna vilka av alternativarnas djurslag som utsätts för störst hot från de stora rovdjuren. Viltskadecenters statistik talar sitt språk, men där finns t.ex. fjäderfä och katt inte med.

Omröstningen pågår i 10 dagar, resultat visas när omröstningen är avslutad.

fauve

• Gäst
Synd att man inte kan markera flera djurslag så att det blir mer exakt vilka djur som man mist..

Suresh

• -
JAg har fått mina bisamhällen stulna av människor. Räknas det?

regnpipan

• Gäst
Synd att man inte kan markera flera djurslag så att det blir mer exakt vilka djur som man mist..
jag har inte lyckats fixa det. tyvärr.

regnpipan

• Gäst
JAg har fått mina bisamhällen stulna av människor. Räknas det?

Om inte förövaren heter Björn, Ulf, Ylva, Lo eller något liknande så får hålla dig lite  ;D Det kommer en omröstning om problem med lite vanligare djurslag (människor, hundar, katter, rävar, minkar, kråkfågel etc) när jag funderat klart kring den.

Dela detta:

* Inloggade just nu

530 gäster, 2 användare
Ollefund, kretslopp

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser