Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Allmänna TraktorGlädjeTråden  (läst 1466 gånger)

Misse

• nr 9424
Allmänna TraktorGlädjeTråden
« skrivet: 16 apr-11 kl 22:38 »
Har, precis som en annan alternativare, tyckt att det behövs en (meningslös) tråd för gladbilder och varma berättelser om våra kära traktorer/maskiner till hjälp :-* :-* :-*

Så sätt igång NU att posta era glada bidrag!

Själv hittar jag just nu ingen bild på nån gammal traktor jag har haft, men hade en bild på min nuvarande slitvarg  Bitchen/Traktorn  här på min gård, en fullständigt upprostad MitsuBitchi Pajero som används till lite av varje.

På denna bild så flyttar jag en hundkojekaross till en bättre plats. Använder den även till byggställning, som stege, släpa loss/bort saker, eller bara köra omkring glada ungar (och skraja vuxna) i terrängen/branterna härikring :D ;D

Posta på!!
han-djuret Missekatt längtar efter stark själslig och kroppslig närhet...  Drömmer en massa om djup symbios som stärker utan att äta upp varann, som ger värme till småhuttrande själar när vi lekandes går genom glädje och sorg.
Jag tror på ett liv före Döden :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

524 gäster, 2 användare
Maycandra, Tur-Johan

* Forum

* Om tidningen Åter

- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser