Kan du inte bara avsaga dig sophanteringen? Allt gar ju att atervinna alt. langtidslagra eller branna upp eller ta med till jobbet och kasta dar. Men det kanske inte gar i Sverige, vad vet jag...
For ovrigt kan jag rekommendera att skaffa en gris! Dar jag bor hade bonderna forritiden (fram till 1945 da det forbjods) sina urinseparerande toaletter i anslutning till svinfallan. Totalt kretslopp med andra ord.
Avsäga sophanteringen får man inte så det är ingen lösning... Dessutom så vill jag ju ha sophämtning av vissa saker som jag gärna betalar för...
(fast inte det som jag inte slänger...)
Ni förstår nog problematiken

Grisar skall vi skaffa framöver och det är redan ordnat med både plats och utrustning, dock har vi lite för mycket saker på g just nu och känner att grisarna skulle få för lite fokus från oss så det skjuter vi en stund på framtiden.
Det är väldigt lätt att skaffa flera djur utan att inse vilket arbete som också krävs! (kanske därför som många säljs lite till höger och vänster ibland...)
Nästa djursort som kommer hit kommer nog att vara några getter!
Behöver dessa härliga ekologiska gräsklippare som komplement till mina gäss och ankor som inte kan beta långt gräs...