Det är väl snarare din attityd som skapar reaktioner. På dig låter det som om att om man inte lyckas med något så gör man helt fel. Oavsett.
Har man kämpat i gud vet hur många år så har man antagligen redan tänkt på att använda sig av mutor/godis. Hade mutor fungerat så hade det knappast vart ett problem. Då handlar det mera om helt vanlig träning.
Men visst hade det varit underbart om det var en så enkel lösning på "våra" tikar (bor med traveler).
Ja, men om Du då läser mina inlägg ordentligt, så hoppade jag inte på Er. Jag menade att dom flesta hundar går det att träna bort på & syftade då till det denna trådskapare skrivit. Jag hackade inte på Er över huvudtaget menade INTE att ni är någe sämre eller dåligare för det som hundägare. Jag vet att en del hundar går det inte med, men dom flesta hundar kan man träna bort agressivitet hos. Det var det jag ville komma fram till.
Jag gillar inte att vara osams med folk & menade ABSOLUT INGET ILLA! Så jag ber om Förlåtelse om det var på ett illa sätt det uppfattades, men tycker inte heller om att bli kallad för elaka saker.
MVH...Jonas