Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sökes akut  (läst 1590 gånger)

kackelo

• Skåne
    • Solåkra
Sökes akut
« skrivet: 17 jan-11 kl 18:08 »
Våran kastrerade Jack russel hane söker akut efter en kompis. Vi bor på landet utanför Hörby och har flexibla arbetestider. Söker en snäll, gärna kastrerad, hanhund i "jackrusselstorlek" i åldern 6 mån-2 år. Får gärna vara en Dansk svensk gårdshund, men en go hund är viktigare än rasen (bara den inte är för stor och lurvig;)!

Snälla hör av er om ni vet någon som behöver omplacera en hund. Wille längtar efter en kompis!
Får: Finull och Dorset/finull. Höns: Faverolle, Dvärg Kochin, Isbar (endast hönor), Maran (endast hönor), Maran (endast hönor)...och så hundar, katt och bin såklart :)

Johan1986

• Skåne
SV: Sökes akut
« Svar #1 skrivet: 17 jan-11 kl 22:03 »
http://www.djurhemmetaggarp.se/1f8263ba-ddf6-4a2e-ab99-ae90808f817d-29.html

Kostar iofs ca 1000kr men då är hunden veterinärbesiktigad m.m.
Bara ett förslag  :) Dom är lite dåliga med uppdatering så det händer att dom har andra hundar än de på bilderna.

kackelo

• Skåne
    • Solåkra
SV: Sökes akut
« Svar #2 skrivet: 18 jan-11 kl 13:27 »
Tack för tipset, skall höra med dem. Jag är gärna villig att betala om jag hittar en go hund!
Får: Finull och Dorset/finull. Höns: Faverolle, Dvärg Kochin, Isbar (endast hönor), Maran (endast hönor), Maran (endast hönor)...och så hundar, katt och bin såklart :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

459 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser