Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Här tar jag emot beställningar av hönsalmanackan samt information.  (läst 34313 gånger)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
*pepp pepp* Fyfasen vad arg jag skulle bli om vista ändrar priset i sista sekund. ::) Men det står DENNA MÅNAD... De ljuger för mig om de ändrar.  >:D
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Nu har jag beställt dem. Och alltid är det något. ::) De gömde momsen. ;)  Såå... De kostar 76kr/st nu, blev dock inte såvärst stor skillnad. Ligger alltså på ca en hundring med frakten hem till er ändå: :)

Nu är det bara att vänta!
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Frågan är nu hur ni som beställt vill göra med betalningen? För jag vet ju inte vad exakta frakten till er (kommer ju vara olika från person också då vissa beställt flera almanackor = tyngre = lite mer i frakt) kommer att ligga på förrän jag fått hem och vägt almanackorna?  ???

Aklejan

• -
Eeh  :-[
Kan jag paxa två av dina almanackor, eller såg jag det här för sent?
Kul att du fick ihop det!  :D

*Ändrade mej...kan jag beställa 2? *
« Senast ändrad: 27 dec-10 kl 16:20 av Aklejan »

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Ja. ;D Då finns det alltså 7 över i lagret nudå om jag räknat rätt (ir kanske 8, BlåNelson har inte hunnit svara ännu ;D)?

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
Frågan är nu hur ni som beställt vill göra med betalningen? För jag vet ju inte vad exakta frakten till er (kommer ju vara olika från person också då vissa beställt flera almanackor = tyngre = lite mer i frakt) kommer att ligga på förrän jag fått hem och vägt almanackorna?  ???

Kan vi skicka PM till dig så skickar du tillbaka ditt kontonummer? Beror ju på när de ska vara betalda förstås... hur snabba folk är att överföra pengar till dig menar jag.
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Jo, så kan vi göra... Men, då är det ju det här med att jag inte vet totala summan just nu (hade ju varit skönt om man vetat det ::) då hade det ju bara varit att betala in på en gång och klappat o klart). =/ Jag vet ju som sagt totala summan per almenacka, men inte vad frakten till er går på exakt när jag väl ska skicka iväg dem till er. =/

Så det kanske är enklast att vänta tills jag vet och ska skicka iväg... *alltså litar jag på allihopa att de sätter in pengarna när det är dags så jag inte har stått och slängt nästan 2000kr åt skogen ::) ;) totalblåst ;D*
« Senast ändrad: 27 dec-10 kl 16:34 av Linkoso »

kennetshöns

Så det kanske är enklast att vänta tills jag vet och ska skicka iväg... *alltså litar jag på allihopa att de sätter in pengarna när det är dags så jag inte har stått och slängt nästan 2000kr åt skogen ::) ;) totalblåst ;D*
[/quote]

Bara säg när du vet så får du pengarna på en gång...
Så du inte blir orolig att någon ska blåsa dig

Ha det bra och tack nu

Kenneth

betsla

• Jämtland
    • Betsla - me, myself and I
*alltså litar jag på allihopa att de sätter in pengarna när det är dags så jag inte har stått och slängt nästan 2000kr åt skogen ::) ;) totalblåst ;D*

Ja, vi får väl hoppas att alla som har beställt är seriösa... annars är det ju bara att hänga ut dem   >:D
70-talist som bor på vischan i Jämtland med sambo, 3 barn, 1 katt, 13 Åsenfår (genbank 1338 och MV3) och ett gäng höns - hedemora, brun leghorn, dv wyandotte, cream legbar och wyandotte samt lite araucanakorsningar och diverse andra korsningar.

Fredrikslund

• Södermanland
vadå... måste man betala också  ???

sallyzevenwacht

• Halland
Jag vill ha en ja  ;D
Dv. höns, undulater & ragdoll

Granbackstove

• Uppland
Du kan lita på mig! Jag är så glad att det går i lås! En av almanackorna ska flytta till andra sidan Atlanten till min fågeltokiga vän i Sacramento, Kaliforninen. Värsta bästa presenten!
Har genbank för bland annat sybehör och blomkrukor från 1900-talet.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
5st "i lager" kvar nu. :)

Attes matte

• Jämtland
Ja, om det är okej för dig att ligga ute med pengarna tills du har en mer exakt summa så funkar det ju.
Sen beror det ju lite på vilken bank man har, hur lång tid pengarna tar på sig att föras över. ;)

/Sara
Renoverings-bloggen: www.flatcoated.se/racksjon
Atte-bloggen: www.flatcoated.se/blog

majsaa

• Norrbotten
jag vill ha en  ;D

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
Äh, ingen fara. Annars så blir det bara extra trassel igen ju. För då kanske ni antingen råkar betala för mycket eller för lite (om jag t.ex. skriver att jag tror att frakten kommer gå på så... Nähä, visar det sig sen, det blev visst fel ::) ).

4st kvar nudå. :P

Luffsen

• -
Tar en jag med.  :)
Visst är man ett barn av sin tid, när man kallar scrapbooking för hantverk?

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
3st kvar. ::)

Annber3

• Södermanland
Hej
Jag vill ha en , missat att det hela nu blir av.
Anneli
Anneli

MiaPia99

• Lev idag imorgon kan det vara försent
    • Dalarna
Ack ack, har varit borta och missat vad som hänt med kalendern.

Jag vill hemskt gärna ha en om det finns kvar.
Lycklig ägare av Brahma och Sussex och två kattfröknar som är världens gosigaste

Dela detta:

* Inloggade just nu

678 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Superbra tidning, väldigt intressanta artiklar.
/ Jimmy

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser