bilder på våra KATTER!

Startat av mysfaktor, 27 Nov-10 kl 13:40

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

tiefkuhlhuhn

Hej,

det är so kallt ute ;D

Brukspatronen

Vår myskatt Findus som ska bli gårdens musjägare är det tänkt :)

Paradisgården

Min nyaste vackra lilla Ingrid ;D
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

Neinor

Vad är det för ras på henne?

Does this hairspray make me look fat?
www.dissolve.blogg.se

Paradisgården

På Ingrid? 25% birma, bondkatt och förmodligen siames.

Din ser ut som hennes mamma :)
Har man, liten gossunge, 4 katter, höns, kaniner och påfåglar. Bor på liten "gård" på landet i Skaraborg.

Helena R

Här är min vildkattunge som är 5 månader nu. Jag hittade henne när hon bara var 5-7 dagar gammal... Hon hade inte ens öppnat ögonen.Trots att hon hade varit ifrån sin mamma i nästan ett dygn så var hon mycket livskraftig och det avgjorde att jag bestämde mig att nappa henne. Hon är mig mycket kär och hon ägar mig som sin mamma. För övrigt bor här två långhåriga och tre korthåriga Selkirk Rex som är buslockiga. :D
Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

Ylven

HelenaR: Mycket vacker katt! Vilken lycka för henne att du hittade henne!
Om får, biodling, småbruk, husrenovering och tankar om världen omkring:

http://ylven.blogspot.com/

Helena R

Citat från: Ylven skrivet 23 Nov-12 kl 08:06
HelenaR: Mycket vacker katt! Vilken lycka för henne att du hittade henne!
Tack! Jag är speciellt förtjust i hennes färg/teckning som kallas blåtickad. Även om hon är född som vildkatt så misstänker jag att hon har abessinier i blodet. Tur hade hon allt... o:) Född mellan stora returkartongsbalar, lastad på lastbil, körd från Småland till Norrköping där jag lastade av balarna med lastmaskin. Hennes två syskon som var med hade inte samma tur... De var ihjälklämda vid lastning men ingen såg dem då. :( :'(
Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

Paradisgården

Åh, så vacker ;D, och lycka för henne att just du hittade henne :D

svartorkidee

Pissen  :)

K@rene

Så mange fine katter

Her er Fuzzy og Mink - Fuzzy til v var sjuk og Mink lå på henne for å hjelpe til   :D

(Fuzzy er pigg nu!)
Gård i V-Värmland - 5 katter och 6 tuppar&höns - skog och mark - reser mellan världen och landet

anette i bugared

Mina utekatter njuter av sin värmestuga i min glasveranda, 2 värmelampor, fårskinn, renskinn och obegränsat med mat och vatten.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt, nu slåss jag mot ondskan och värnar den svage. Mitt redskap är viljan, en kvast och en hatt.
Den natten jag föddes var skärtorsdagsnatt.

Nettus

De såg verkligen ut att ha det gott! :D
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

Paradisgården

Neinor

Citat från: anette i bugared skrivet 24 Jan-13 kl 22:59
Mina utekatter njuter av sin värmestuga i min glasveranda, 2 värmelampor, fårskinn, renskinn och obegränsat med mat och vatten.
awwww :D
Does this hairspray make me look fat?
www.dissolve.blogg.se

Argona

Här är en av våra stallkatter som har hittat en fin värmekälla att ligga och mysa på!
Bor på landet med min man, två barn, lavinartat hönsintresse, några stallkatter, ponny-uppfödning, trav-häst uppfödning, starthästar, och shetlandsponny-travare.

FruFågel

Här är mina små godingar Dummis och Gizmo. Dummis gillar att vara med och greja i trädgården, räfsa upp ogräs, fånga mina händer eller kika ner i ett hål jag gräver. :) Gizmo älskar att gosa och att sitta i fönstret och kolla på småfåglarna. :)

Helena R

Min Bäbis har blivit "vuxen" nu. Andra bilden är tagen den dagen jag hittade henne i lastbilen. Dags att kastrera. o:)

Emushka

Vår pyttelilla men livsfarliga stallkatt Skrillex. Världens bästa katt, håller rent från möss och råttor men delar gärna värmelampa med kycklingarna.  :)
Här finns en liten flock får, ett gäng höns, några kaniner och två bedårande minigrisar. En hund såklart (terrierblandning), tre stallkatter och en jädra massa ungar har vi också!

Mustapeikko

kisse misse miss

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

360 Gäster, 1 användare
Fixatroll