Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  snacka om att leva i förnekelse...  (läst 14799 gånger)

Markim

• Gäst
SV: snacka om att leva i förnekelse...
« Svar #100 skrivet: 14 nov-10 kl 16:28 »
Det ska hålla mössen borta..
Nu har jag lagt en låååånng bajsränna utanför hönshuset samt mammas och pappas..Ska tydligen göra sussen..

Linkoso: Dom ska vara 10 veckor..Men om det är 2 tuppar så får dom flytta in i min vedbod till våren...
Fan nu måste jag börja bygga på allvar..=)

Whippet

• Fler självhushållare i världen
    • Norrbotten
« Svar #101 skrivet: 14 nov-10 kl 18:40 »
Igår var jag och hälsade på TRAVELHORSES här på forumet..
Skulle hämta illerbajs av henne..
Sen kom jag hem med 4 bedårande hönor istället..
Gilla ;D

...
Lille Bård Vegar ser ut att buga sig i djup beundring för malayen Gerhard
...

;D ;D ;D Skrattar så min son på 1 år blev rädd och började tjuta avförskräckelse ;D ;D ;D

Jag tittade på lilla bilden av MES tuppen och Malayen och tänker: Vad 'tussig' MES-tuppen är på huvudet ??? Nå ja, jag kan ju inte så mycket om olika raser(Fast jag trodde jag hade bättre koll än så) :-\ Läser vidare bland inläggen se att någon skriver att MES-tuppen leker struts. Fattar ingenting, bläddrar tillbaka till bilden klickar upp den och fattar plötsligt :o ::) :-[ Det var ju rumpan jag såg på på den lilla bilden :-[ tro fan att den var 'tussig'... huvudet var ju neråt ju ::)

Så fel man kan se ;D

:-* /Anette
Vi är ett par med 2-årig son som har en Hamiltonstövare, en Border Collie, tre bondkatter, 5+1 blandrasfår, 5+2(+1 kyckling) blandrashöns, 2 linderödgyltor. Såsmåningom kommer det Fjällnära Fjällkor och kanske någon get och häst :)

Nettus

• Gör inte som alla andra - tänk själv!
    • Småland
« Svar #102 skrivet: 15 nov-10 kl 15:11 »
Jag tittade på lilla bilden av MES tuppen och Malayen och tänker: Vad 'tussig' MES-tuppen är på huvudet ??? Nå ja, jag kan ju inte så mycket om olika raser(Fast jag trodde jag hade bättre koll än så) :-\ Läser vidare bland inläggen se att någon skriver att MES-tuppen leker struts. Fattar ingenting, bläddrar tillbaka till bilden klickar upp den och fattar plötsligt :o ::) :-[ Det var ju rumpan jag såg på på den lilla bilden :-[ tro fan att den var 'tussig'... huvudet var ju neråt ju ::)

Så fel man kan se ;D

Såg först likadant!
Stadsbo med akut längtan ut på landet med djur och odlingar

Trollmor

• Måtte jag inte leva förgäves.
    • -
« Svar #103 skrivet: 15 nov-10 kl 15:16 »
 ;D ;D ;D
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

Fuglemakeren!

• Norge
« Svar #104 skrivet: 15 nov-10 kl 21:49 »
Jag berättade för Bård Vegar att ni tog fel på ändarna, han rodnade ända ut i kamspetsarna  :-[ Gerhard tyckte det var skoj att vara tuffast för en gångs skull. I alla fall på bild.
www.fuglemakeren.net
sultan, malay, MES, chabo, silke, dvärgsilke

Whippet

• Fler självhushållare i världen
    • Norrbotten
« Svar #105 skrivet: 15 nov-10 kl 21:52 »
 ;D ;D ;D

Vi är ett par med 2-årig son som har en Hamiltonstövare, en Border Collie, tre bondkatter, 5+1 blandrasfår, 5+2(+1 kyckling) blandrashöns, 2 linderödgyltor. Såsmåningom kommer det Fjällnära Fjällkor och kanske någon get och häst :)

Dela detta:

* Inloggade just nu

680 gäster, 1 användare
JohannesE

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser