Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tips på hemma-jobb  (läst 2635 gånger)

Weasel

• Skåne
Tips på hemma-jobb
« skrivet: 13 okt-10 kl 12:25 »
Jag söker tips på vad man kan jobba med hemifrån, via telefon (ej telesex), internet eller post/brev. Alltså ett jobb som går att kombinera med bebisar/mammaledighet och djur. Behöver inte vara några stora inkomster, men så att man kan dryga ut mammadagarna lite. Finns det några såna jobb..? Önskar! ;D
Bor i ett hus på landet med mina tre barn. Kuvasz, katter, nakenråttor och hamstrar. Oflar lite för husbehov.

Satiss

• Småland
SV: Tips på hemma-jobb
« Svar #1 skrivet: 13 okt-10 kl 12:51 »
Mitt tips är att vara dagmatte åt en hund. Beroende på vart du bor kan du med lätthet ta 100kr/dag vilket blir 2000kr /månad:) Trevligt jobb är det med :)

SnuttAlice

• Tre barn, make, hundar, katter, hästar, kor.
    • Norge
« Svar #2 skrivet: 13 okt-10 kl 12:53 »
Jag söker tips på vad man kan jobba med hemifrån, via telefon (ej telesex), internet eller post/brev. Alltså ett jobb som går att kombinera med bebisar/mammaledighet och djur. Behöver inte vara några stora inkomster, men så att man kan dryga ut mammadagarna lite. Finns det några såna jobb..? Önskar! ;D

jag med!! det ska vara enkelt, inte så otroligt tidskrävande och man ska kunna ta hand om familjen samtidigt som man fixar jobbet.  :D

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #3 skrivet: 13 okt-10 kl 13:27 »
Jag tjänar extrapengar som försäkringsombud och som karamelkokerska, i kombination med familj och jordbruk .. :)
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

vinsola

• Vill mera, alltid!
    • -
« Svar #4 skrivet: 13 okt-10 kl 13:45 »
Jag tjänar extrapengar som försäkringsombud och som karamelkokerska, i kombination med familj och jordbruk .. :)

Kräver inte det jobbet utbildning? *nyfiken* Jag behöver också hemmajobb...
Har en liten gård med mycket själ. Här huserar shetlandshingstarna, Den lilla hönsflocken med korsningshöns samt en del kaniner.

Frances

• Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Västergötland
« Svar #5 skrivet: 13 okt-10 kl 13:53 »
vet inte vilket du menar..men svar: JA

Försäkringsbolaget internutbildar och så är jag elev på chokladskolan och lär mig sockerkokningens ädla konst, samt så har jag gått livsmedelshanteringskursen.. Men det är överkomligt.

Sen gäller dte ju förståss  att man FÅR jobbet somombud också, sedvanlig ansökan alltså-

Men detta går väldigt bra att kombinera med det mesta och även med en kropp som inte är helt pålitlig, ty den veckan som jag sålde mer försäkringar än nånsin, var när jag låg i svininfluenssa och inte orkade annat än att öppna ena ögat och knappa några knappar på datorn..från sängen.. :)
" Först vill man bli nånting. Sen tror man att man är det man ville bli. Sen blir man kanske det man trodde att man var"

vinsola

• Vill mera, alltid!
    • -
« Svar #6 skrivet: 13 okt-10 kl 13:58 »
vet inte vilket du menar..men svar: JA

Försäkringsbolaget internutbildar och så är jag elev på chokladskolan och lär mig sockerkokningens ädla konst, samt så har jag gått livsmedelshanteringskursen.. Men det är överkomligt.

Sen gäller dte ju förståss  att man FÅR jobbet somombud också, sedvanlig ansökan alltså-

Men detta går väldigt bra att kombinera med det mesta och även med en kropp som inte är helt pålitlig, ty den veckan som jag sålde mer försäkringar än nånsin, var när jag låg i svininfluenssa och inte orkade annat än att öppna ena ögat och knappa några knappar på datorn..från sängen.. :)

Man får hålla ögon och öron öppna med andra ord, annars låter det som ett trevligt jobb!:)
Har en liten gård med mycket själ. Här huserar shetlandshingstarna, Den lilla hönsflocken med korsningshöns samt en del kaniner.

Dela detta:

* Inloggade just nu

539 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Reportaget om ostkursen gör att man blir så sugen!
/Sanna h

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser