Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  vet dömd för djurplågeri  (läst 11510 gånger)

esten

• -
vet dömd för djurplågeri
« skrivet: 06 okt-10 kl 19:42 »

SnuttAlice

• Tre barn, make, hundar, katter, hästar, kor.
    • Norge
SV: vet dömd för djurplågeri
« Svar #1 skrivet: 07 okt-10 kl 02:56 »
Hoppas att den här veterinären fick djurförbud och blev av med licensen/jobbet.

Körven

• Värmland
« Svar #2 skrivet: 07 okt-10 kl 10:52 »
Är det sant så är det fruktansvärt.Det skall ställs större krav på en veterinärs omdömme och kunskap,eftersom dom är legitimerade.Ett sådant handlande borde i rimlighetens namn innebära att legen dras in,och ett djurförbud.Men jag har varit med i hästsvängen såpass länge att jag inte genast skriker "Stenas stenas" För det finns så mycket hämnd och avensjuka och skitsnack i hästvärlden,så hälften hade varit mer än nog.Trampa stallmaffian på tårna så får du se,vad som händer.
Agent i underlättelsetjänsten.
Lurar aldrig den fattige eller förför gammla kärringar.

Körven

• Värmland
« Svar #3 skrivet: 18 okt-10 kl 13:06 »
Är det sant så är det fruktansvärt.Det skall ställs större krav på en veterinärs omdömme och kunskap,eftersom dom är legitimerade.Ett sådant handlande borde i rimlighetens namn innebära att legen dras in,och ett djurförbud.Men jag har varit med i hästsvängen såpass länge att jag inte genast skriker "Stenas stenas" För det finns så mycket hämnd och avensjuka och skitsnack i hästvärlden,så hälften hade varit mer än nog.Trampa stallmaffian på tårna så får du se,vad som händer.

Lite felaktigt det var jordbruksverket som anmälde vet Lena Nyström Brag redan Dec 2008,inte praktikanten. Så var det med det.
Agent i underlättelsetjänsten.
Lurar aldrig den fattige eller förför gammla kärringar.

Dela detta:

* Inloggade just nu

494 gäster, 5 användare (1 dolda)
Lilla i, Trollsmultron, Stengrim, Lasse-hatten

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hittade den tidning hemma hos en vän. Fångade mitt intresse och jag uppskattade den bredd av artiklar. Har själv nu påbörjat en prenumeration
/Martin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser