Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  När kan jag flytta ut dem?  (läst 961 gånger)

jag71

• varma höns
    • Skåne
När kan jag flytta ut dem?
« skrivet: 28 aug-10 kl 12:00 »
Tanken är ju att jag ska ha vaktlarna ute. Nu undrar jag när de kan flytta ut. De är två veckor och några dagar just nu. De har tillgång till värmelampa men de är aldrig i den delen av buren så jag utgår från att den inte behövs. De står inomhus i ca 19-21 grader. Funderar på att sätta ner de i källaren där det är runt 15 grader nattetid ett tag men samtidigt så kanske det är onödigt. Jag vet alltså int eom det är hönor eller tuppar. Tänkte ta det försiktigt när jag sätter enr de till de gamla vaktlarna.
Det borde väl visa sig ganska omgående om de slåss eller måste jag sitta och vänta i timmar?
har lite djur... mest fjäderfän. ;)

Dela detta:

* Inloggade just nu

526 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser