Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Flyger hem?  (läst 1166 gånger)

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
Flyger hem?
« skrivet: 07 aug-10 kl 09:12 »
Ja hej, Bara undrar om det finns någon annan duvras än brevduvor som man kan släppa flera mil hemifrån och dem flyger hem? :P kanske alla raser gör? är lite novis....
Jag vet att man måste öva dem på mindre sträckor m.m först men finns det, och vilken ras är näst bäst efter brevduvan?

Tycker tumlare är coola, flyger dem bra?
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Daniel Sörensen

• Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: Flyger hem?
« Svar #1 skrivet: 08 aug-10 kl 14:03 »
0 Svar
30 Visningar
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

JBF

• Småland
SV: Flyger hem?
« Svar #2 skrivet: 08 aug-10 kl 14:13 »
0 Svar
30 Visningar

Kanske är det ingen som har svaret på din fråga?
Roslagsfår, Ölandshöns, Fjällnära boskap och ett par Shetlandsponnier på gård i inre Småland.

Dela detta:

* Inloggade just nu

410 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Bästa tidning jag någonsin har läst!
/Jeya M

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser