Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Knyppling för nybörjare, tips, tack!  (läst 3303 gånger)

Guld

• Samlar på hantverkstekniker...
    • Västergötland
Knyppling för nybörjare, tips, tack!
« skrivet: 15 jul-10 kl 22:14 »
Har precis fått prova knyppling och har en knyppeldyna. Det var sååå roligt. Nu vill jag ha tips på nybörjarspetsar.
Någon här som är bekant med någon bra och instruktiv nybörjarbok?
På biblioteket är det en enda bok i detta ämne och det är bara breda avancerade spetsar i den.
Kan inga titlar och har inte sett någon bok tidigare så jag kan inte be om en särskild titel eller författare där.
Låt kunskap och erfarenhet följa oss alla in i framtiden...låt gamla kunskaper spridas och ge nya erfarenheter till nya generationer med lite nya grepp och idéer, för bevarandet av kultur och tradition för framtiden... och för själsligt välmående i allmänhet....

Dela detta:

* Inloggade just nu

532 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser