Getglädjetråden

Startat av Trollmor, 18 Maj-10 kl 09:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Tösen

Hahah inte lätt! ;) Men menar du att de SMET ut från sju trådar? :O
Får man vara fräck och fråga vart i småland du bor? :)
Det blir vad du gör det till!

NettanPlettan

Visst, jag bor mellan Gränna och Huskvarna!
Jag pm:ar dig istället.

Tösen

Här är mina små glädjespridare!
Haha på första bilden säger Elvis typ: "Buff buff upp med dig lilla pållen.. eller så kan du lika väl ligga kvar för det är ganska så skoj att buffa på dig när du inte kan nypa tillbaka!"

Tösen

Lilla Fia

NettanPlettan

NettanPlettan

Fina Tuva njuuter av lite klieri! Idag var hon såå kelen, oh vad jag gillar dom såå.. Idag var jag såå trött, och Tuva gav mig såå mycket kärlek. Och jag gav henne godis så klart;)

NettanPlettan

Det jobbas på fort i backen... Klipp klipp, alltid spännande att se vad dom pysslar med när man kommer dit!

Tösen

Vad fin hon är! Och stora vackra horn! Vad härligt att du kommer dom närmare och närmare :)

NettanPlettan

Hon tackar och bugar ;)
Jaa, allt känns bättre mellan oss för varje dag som går. :)

nilsegårn

: "Om en idé inte verkar bisarr till att börja med, så är den ingenting att hoppas på" Niels Bohr

"man kan alltid sluta med något när man vill, så länge det är nästa tisdag" Lemmy

Trollmor

Citat från: nilsegårn skrivet 20 Aug-13 kl 15:32
Nu är dom här!
Trevligt, kul!  :D  Fram med kameran nu då!  ;)
En får va gla att en ä sum en ä, när en nu ente ä sum en saa.

nilsegårn

Men det ska skulle ju vara en bild där!
: "Om en idé inte verkar bisarr till att börja med, så är den ingenting att hoppas på" Niels Bohr

"man kan alltid sluta med något när man vill, så länge det är nästa tisdag" Lemmy

Tösen

Ett par äldre söta foton hittade jag.. ska se om jag hittar några från i sommar också :)

Tösen

Och jag postar här men tanken är att de kandiderar till getalmanackan 2013 ;)

Tösen

Ops dubbel på bilden över :/

Tösen

Nää 2014 ska det ju stå så klart.. vad flummigt det blev :( Är nyvaken skyller på det..

kenjoh

Kan inte låta bli att anmäla mig för en almanacka .
Hälsningar från Skåne

Trollmor

lavendula

Det ser ut som om jag äntligen blir med getter..  Jag hade visserligen tänkt vänta till våren med att skaffa getter men jag fick ett erbjudande jag inte kunda tacka nej till, och om en stund ska jag börja beställa utrustning...   :D
Hundar, katter, Gotlandskaniner, Svenska Gulankor, höns, bin och getter.

Trollmor

Kul!  LYCKA TILL!  :D  Vi ser fram emot dina beskrivningar av dina nya älsklingar - och av dina bemödanden när inte allting går som du har tänkt ...  ;)

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

349 Gäster, 0 användare