Bildtråd - Avelsgrupper :D

Startat av Linkoso, 30 Apr-10 kl 13:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Jennyt

Åsså de andra :D
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.
Titta gärna in på www.jennysgröna.se

Jennyt

Lite unga damer på tillväxt....
På gården samsas vi med tre katter, fyra hästar och ett helt gäng höns. Skånsk Blomme och Dvärg Kochin. Genbank för Svensk Blåanka sedan 2011.

Jennyt

Sist ....men inte minst..... så har jag ett litet grönvärpande korsningsprojekt..... Sora militärgröna ägg.... Har ännu ingen bild på tuppen, men här kommer Tant Grön och Tant Brun...... Ja....Tant grön ligger på ägg ::)

fauve

Korsningsgruppen med sin nya Isbartupp:

Dessa damer är framruvade under höna och en av dem har lagt sig för att ruva nu, så tanken är att få fram värpglada, ruvvilliga grönvärpare av lagom storlek  :)

Tillägg:
Ägg från damerna:

Anna Ho

Här är mina nyinköpta Plymouth Rock dvärg.

"Lycka är att ha en Heeler i hälarna och en korthårs Collie i knät :-)"

Har mjölkkor, hundar, häst, huskatter och en Maine Coon, marsvin och höns: dv RIR, dv Plymouth Rock och dv Sussex.

Helena R

Jag, lilla sonen, katterna och hönsen... Vi bor i ett underbart torp på landet dit knappt nån hittar. :D

fauve

Avelsgrupp isbar

http://www.abackenskennel.supersurfen.se/isbarhona.jpg[/img]

Ännu så länge består den av 1+1, men kycklingar finns på tillväxt  ;)

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

462 Gäster, 0 användare