Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Är kallasfalt ok att använda i hönshus?  (läst 1369 gånger)

ruterezz

• Skåne
    • Kennel Ruter-Ezz
Är kallasfalt ok att använda i hönshus?
« skrivet: 09 apr-10 kl 09:00 »
fick ett tips av en bekant,att använda kallasfalt på ytor som hönsen smutsar ner,typ under sittpinnarna så att det blir lättare att gör rent.
hon använde det själv i kaninburarna för det stod imot fukt(läs urin) o blev så lättare att göra rent.

är det en alternativ att använda hos hönsen,under deras reden osv för lättare rengöring? ???
Bor på gränsen mellan landet o stan med stor trädgård med plats för många djur. Har blivit helt frälst i mina ankor o höns,tycker det e såå mysigt att ha de gåendes i trädgården kluckandes o kvackandes <3

Dela detta:

* Inloggade just nu

579 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser