RAS PÅ DUVORNA?

Startat av Varggrav, 20 Mar-10 kl 23:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Daniel Sörensen

Under vad detta är för raser? Fyran är väl iallafall krävduva?
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Daniel Sörensen

Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.

patrick.

http://www.raceduen.dk/

leta runt lite i galleriet här så hittar du nog :)

Linkoso

Trean är vårtduvor eller vad fasen de heter. Ser inte trevliga ut enligt mig. xD

Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Daniel Sörensen

Citat från: Linkoso skrivet 21 Mar-10 kl 10:33
Trean är vårtduvor eller vad fasen de heter. Ser inte trevliga ut enligt mig. xD

haha okej, håller fullt med dig xD

Daniel Sörensen

Måste bara fråga också, vet någon om Krävduvor flyger bra?

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

876 Gäster, 0 användare