Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ekonomiskt samarbete i göteborg?  (läst 960 gånger)

deborah

• Gäst
Ekonomiskt samarbete i göteborg?
« skrivet: 11 jan-10 kl 22:16 »
Nu är jag trött på att höra om bra projekt som det inte blir något av för att folk med de bra idéerna sällan är de som är bra på att fixa stålarna.
Om någon, helst i göteborgsområdet, är intresserad av att få ihop pengar till nått ball läser det här kan vi kanske samarbeta?
Vi har tillgång till lite allt möjilgt, en jävligt schysst scen/bar/festlokal, fett PA, programerare, mekaniker, ett litet screentryckeri, färg, kakor, endel byggmaterial (det mesta begagnat), folk som kan elektronik, snickare, folk som kan arra spelningar, kontakter med en massa band, billigt/gratis käk, konstnärer i olika genrer, en massa folk som gärna är med på roliga saker, projektor, folk som är med på vettiga politiska aktioner på båda sidor om lagen, lokaler och plats att vara på i största allmänhet.

Vi behöver ofta mer av:
fordon, pengar, byggmaterial, snickare, inspelningsstudio, kärlek, revolution, frihet, bra band till vår scen, projekt som kan ge oss pengar till det vi egentligen vill göra, verkstadsutrymme/meckplatser/etc.

Men oavsett vad du behöver och vad du kan bidra med, är du intresserad av att samarbeta för att tjäna pengar utan att utnyttja nån eller bidra till babylon kan du väl höra av dig?

Vi brukar ordna fester, det är vi bra på. Annars har vi inte mycket ekonomiskt vettiga projekt just nu. Men vi kan bidra med många saker om du har någon idé, eller så ses vi bara och snackar och ser hur vi kan ha nytta av varandra.
Maila info@egaila.eu eller skriv nått här om du är intresseard.

Dela detta:

* Inloggade just nu

620 gäster, 3 användare (1 dolda)
eka, Francisbah

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser