Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Stöd (gratis) en ekonomisk reform!  (läst 1156 gånger)

Patrik K

Stöd (gratis) en ekonomisk reform!
« skrivet: 07 jan-10 kl 19:04 »
Hej,

Stöd en reform på vår hemsida: http://www.ekonomiskreform.se/index.php?page=stod

Varför ska du stödja en reform?

Reformen går ut på att skapa ett nytt ekonomiskt system som gynnar alla. När du stödjer (vilket är helt gratis) är det enklare för oss att påverka våra politiker och beslutsfattare. Att komma och säga att vi har 10 personer bakom oss ger inte lika stor genomslagskraft som om vi har 1000 eller 10 000 personer bakom oss.

mvh
- Patrik

take

• Östergötland
    • De Klomp
SV: Stöd (gratis) en ekonomisk reform!
« Svar #1 skrivet: 20 jan-10 kl 07:22 »
Men ni har ju inte skrivit på hemsidan vad reformen ska gå ut på. Hur ska man kunna stödja något som man inte känner till innehållet till.
Jag undrar hur livet är på vänstersidan av klockkurvan?

Existens?

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 20 jan-10 kl 10:47 »
Är det inte de vanliga tongångarna? Alla ska få pengar så dom klarar att flyta runt i projekt, studier eller bara hemmaliggande.. Ingen ska behöva löneslava.. Företagare är ondskan..

Ulric Eriksson

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 20 jan-10 kl 11:27 »
Men det är ju gratis!  :D

Georgisten

• Mest biodlare, men mycket annat också.
    • Östergötland
    • Östgöta Honung - förädlad nektar från Östergötlands flora
« Svar #4 skrivet: 20 jan-10 kl 13:35 »
Så här ska det gå till: http://upprop.nu/IMRF
Ingen enskild människa kan hävda att den äger jorden, inget enskild människa eller kollektiv kan hävda att de äger andra människor.

Dela detta:

* Inloggade just nu

577 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser