Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Galt sökes!  (läst 946 gånger)

nilsegårn

• Dalsland
    • Blekslätten Gård
Galt sökes!
« skrivet: 11 dec-09 kl 20:32 »
Behöver en linderödsgalt till min lill-gis eftersom Stor-gis börjar se smaskig ut.
Lill-gis är ett halvt år så helst hade jag velat ha en jämnårig, vet inte om en gammal galt kan gå tillsammans med en tonåring?

Allt av intresse dock, både lån och köp...
: "Om en idé inte verkar bisarr till att börja med, så är den ingenting att hoppas på" Niels Bohr

"man kan alltid sluta med något när man vill, så länge det är nästa tisdag" Lemmy

louise

• Gäst
SV: Galt sökes!
« Svar #1 skrivet: 11 dec-09 kl 22:07 »
Jag har galtar, 6 mån nu. Även en på tio mån. Finns 4 mil söder om Borås. Far Ranereds Boris och mor Lida Yttres SAbina. Dren äldre herrens mor är Gunnarsbos Jorun.

Dela detta:

* Inloggade just nu

426 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser