Vad har ni för hundar?

Startat av tessiem, 07 Mar-06 kl 16:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

glim

Vilket fantastikt arbete du utförde med din hund, all heder tilldej som gav denna hund en chans och sen fick belönig att få världens bästa kompis  glim

GraveJard

Ja nu har jag 10 stycken Leionberger! ;D
Först vår "vuxna" hund LeeLoo hon fyller 7 den 18 december.
Andra vår hane Ozzy Ozborn kommer inte ihåg när han e född.Men han är 3 år.
Sen har vi Kali Baba som fyllde 1 21 juni(inte riktigt säker) ..så hon är typ 1½
Nu har vi 6 valpar som var födda mellan kl 02,00 och 11,00 på fredagen den 6 mars i förrgår..
OCH ALLA ÄR LEIONBERGER<3^^

GrävlingsJanne

Jag har en tyskjaktterrier, en parsonrusselterrier och en halv stor blandras. Tre hundar som funkar jätte bra här hemma.
http://www.gravlingsnaturprodukter.se
Bor på Gräsö, sysslar med skyddsjakt, skogsröjning, slipning av knivar, saxar, liar m.m. Säljer lädersmorning, salvor, tjärljus och mycket annat spännande.

Manuela

Jag har en blandras, bordercollie/flat/pudel som fyller 5 i april och en Australian Shepherd som fyller 1, också i april.
Mina ögonstenar  :-*

Boerlady

jag har en boerboeltik på ett och ett halvt år

En boerboeltik på 9 år,Sveriges äldsta nulevande boerboel.

och en amstaffhane på 7 år

kriabbe

Jag har en strävhårig taxtik på snart tre år samt en tysk jaktterriertik på dryga halvåret. Stor skillnad på tikarna taxen from och lydig terriern skvatt galen ;) Båda tikarna används till jakt/eftersök samt som husses kelgrisar.

/Kristian

Skogsmullan

Jag har 3 labbisar och 3 greyhounds! LOVE THEM SOOO MUCH.   :D

deus

djurkuf

Jag har två bruks schäffrar å en bruks malle å en snygg idiot av rasen Grand Danois.
Som jag ställer ut hehe
Saknar min Malle tik född 2003 död 2009.
Onda mäniskor dödade min glada lilla tik.

LottaLuvin

En lapsk vallhundstik på tre år.  :-[

Vargerik

Har en Puffvarg, eller en schäfertik som förhoppningsvis blir mamma nästa löp.

Elishia

EvaE

En goldenhane 9 år & en leonbergertik 4 år

;D

Monica H

Världens goaste Bordercollietik, mattes lilla älskling.
Halland è bäst

Jordbron

En border collie så klart!!!!

Småskaliga "farmare" med klövsjöfår, finullsfår, gotlands- och mellerudskaniner, orangekaniner, havanafrassar, öländska dvärghöns, samt en border collie & ett gäng katter. Snart kanske även med bin.
http://www.jordbron.se

Jojje

Två jaktlabradorer. Den ena född år 2000 och den andra som är dottern född 2005.
De är duktiga på att jaga äpplen som nu faller ner från träden.
och givetvis har de fantastiska egenskaper när det gäller att apportera, tränar dock mest med en boll med unghunden.

plasmider

Jag har pitbull och en liten tax. Två helt underbara hundar !
Taxen har en vilja av stål trots att hon bara är 10 v. Hon sover under täcket och använder kattluckan som personlig dörr. Pittbullen tränar jag på eftersök, mycket duktig arbetshund som kan vara med i alla situationer.
Nu passar jag även en äldre Engelsk Mastiff, funderar seriöst på att stjäla henne. Min syster blir nog mindre glad då.
Allt är relativt

LottaLuvin

Kanske skulle slå på stort och posta ett foto av min lilla soträv också.. så ni fattar hur bortskämd jag är!

Jordbron

Citat från: LottaLuvin skrivet 22 Sep-09 kl 09:41
Kanske skulle slå på stort och posta ett foto av min lilla soträv också.. så ni fattar hur bortskämd jag är!

Ja den är lätt att bli "sotis" på ;D ;D ;D
Småskaliga "farmare" med klövsjöfår, finullsfår, gotlands- och mellerudskaniner, orangekaniner, havanafrassar, öländska dvärghöns, samt en border collie & ett gäng katter. Snart kanske även med bin.
http://www.jordbron.se

Du behöver registrera dig eller logga in för att delta i forumet. Det är enkelt och gratis, välkommen : )

* Online just nu

311 Gäster, 1 användare
gorlan