Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Ringar eller något att märka vaktlar med?  (läst 7948 gånger)

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
SV: Ringar eller något att märka vaktlar med?
« Svar #40 skrivet: 01 dec-09 kl 20:19 »
Jag gick inte ens in i kundvagnen... xD Jag skrev ett mail till dem där jag skrev vad jag ville ha och vilka färger och antal! xD Sedan frågade jag om man kunde få skickat som brev. ;D Det är flexi jag har, 5mm! =)
Var rädd om det liv ni har, ni vet aldrig när det tar slut ...
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

Fredrikslund

• Södermanland
« Svar #41 skrivet: 01 dec-09 kl 20:20 »
ja, det låter lättast. men vart hittar daniel där man kan välja färg på självaste sidan? >_<

äppelpaj

• Småland
« Svar #42 skrivet: 28 mar-10 kl 11:54 »
Nu har jag beställt ringar! ;D

Vart hittade du dem?

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
« Svar #43 skrivet: 28 mar-10 kl 13:24 »
Högberga AB. :)

Man fick skriva till de personligt och be dem att skicka i kuvert så slapp man den snordyra frakten. Har tänkt att beställa flera ringar snart. =)
♥♥♥ www.honsitrunsby.webs.com ♥♥♥ ~~~ www.hönsträff.se ~~~ Visar vägen till kacklet ~~~
Kommer ni till Byledagen 25/5 - 2013? :) http://www.facebook.com/events/465511106842445/?fref=ts

äppelpaj

• Småland
« Svar #44 skrivet: 28 mar-10 kl 13:42 »
Högberga AB. :)

Man fick skriva till de personligt och be dem att skicka i kuvert så slapp man den snordyra frakten. Har tänkt att beställa flera ringar snart. =)

Aha, så det ställde de upp på alltså. Vad bra! Vad tog du för storlek?

LillaY

• Do what you will, so long as it harms none.
    • Dalarna
    • Hjärtats Rum
« Svar #45 skrivet: 30 mar-10 kl 11:04 »
Jo, kostar 120 kr, tror jag, för allt inom 3 kg. Så om dina ringar bara väger med packning kanske 50 gram  så måste du fortfarande betala 120 kr i frakt. Det är därför jag undviker att köpa små saker därifrån :(

Ett litet tips! Jag provade att maila dit en gång när jag skulle köpa två glödlampor, då skickade dom med billigare frakt, jag fick göra en beställning via den som svarade på mitt mail. ;D Så man kan ju prova med det om man bara ska ha nåt litet...men säg inte att jag har sagt nåt ;) Hihi!
Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love you.

LillaY

• Do what you will, so long as it harms none.
    • Dalarna
    • Hjärtats Rum
« Svar #46 skrivet: 30 mar-10 kl 11:09 »
Jaha, nu var det jag som var sådär otroligt pinsam och inte läste igenom tråden ordentligt, hahaha!  :-[
Don't change so people will like you. Be yourself and the right people will love you.

Linkoso

• -
    • Höns i Trunsby
:
« Svar #47 skrivet: 30 mar-10 kl 11:43 »
Hahaha! ;D

Dela detta:

* Inloggade just nu

507 gäster, 2 användare (1 dolda)
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter

- Dessa välarbetade tidningar ger stor inspiration till att klara sig själv.!
/Inspiration

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser