Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Mina inlägg- hur ser jag dem??  (läst 1129 gånger)

Lotus

• Ångermanland
Mina inlägg- hur ser jag dem??
« skrivet: 14 okt-09 kl 12:54 »
Alltså. Den här frågan är lite pinsam efter såhär många år på forumet... Men. Jag fattar fan inte hur jag ser mina trådar och inlägg? Jag kan ju kolla "visa nya svar på dina inlägg" men då kommer ju trådar som är flera år gamla upp?

Det blir supervirrigt för mig eftersom jag inte hittar tillbaks till- och glömmer trådar.

Någon som förstår vad jag menar och kan hjälpa mig? Hur gör ni andra?

Tack på förhand! Och nu ska jag komma ihåg att gå hit och kika efter era svar också  ;)

//Lotus

Huggorm

• Gäst
SV: Mina inlägg- hur ser jag dem??
« Svar #1 skrivet: 16 okt-09 kl 22:14 »
Du kan ju trycka på "visa nya svar på dina inlägg" och sedan trycka på "markera alla inlägg på samtliga tavlor som lästa". Då nollställs listan, och alla gamla trådar försvinner. Jag brukar få göra så ibland, när listan är full av sådant man inte orkar hänga med i längre. Som youtubetråden eller klassikertråden tex., som det räcker att kolla i någon gång ibland. Det har också hänt att jag gått tillbaka och raderat mina inlägg ur trådar som återkommer till listan hela tiden trots att man för länge sedan tröttnat på ämnet  ;D

Tapio

• Västergötland
« Svar #2 skrivet: 17 okt-09 kl 11:39 »
Halaj!

Du kan också klicka på ditt namn längst ner.
Scrolla sen ner en bit så kan du klicka på dina egna senaste inlägg.

//T

Lotus

• Ångermanland
« Svar #3 skrivet: 20 nov-09 kl 19:23 »
Tack för era svar! Ska ta och rensa bland mina trådar. Det blir ju endel "blaj" som jag inte orkar följa upp, i ljugarbänken bla.

//Lotus

Dela detta:

* Inloggade just nu

1451 gäster, 1 användare
torbjorn

* Forum

* Om tidningen Åter

- En kanontidning på alla vis!
/Michael Andreasson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser