Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  unicell? duktiga hemmaekonomer se hit!  (läst 753 gånger)

saint206

  • Inlägg: 1201
    • Småland
unicell? duktiga hemmaekonomer se hit!
« skrivet: 01 sep-09 kl 11:59 »
hittat bokföringsprogram som heter unicell, verkar enkelt och hyfsat billigt(engångssumma)
men...är det bra? jag ska ha det till ett företag i skogs, och det som säljs är således tjänster, dvs tid eller kubik.
JAG tycker det verkar toppen, men jag är ganska usel på ekonomi, och särskilt då företagsekonomi.
så, vad tror ni?
someday i hope you get the chance to live like you were dying..

Existens?

  • Gäst
SV: unicell? duktiga hemmaekonomer se hit!
« Svar #1 skrivet: 02 sep-09 kl 13:00 »
Har du laddat hem demon som man kunde göra? Där kan du ju kolla lite hur det verkar, jag tänkte själv ladda hem den och titta på, men hinner inte just nu.
Däremot blev jag lite tveksam till själva företaget när man kollar på deras kundforum, många är ju nöjda med programmet men de som inte är nöjda ger man sig in i en väldig konstig pajkastning med från företagets sida. En mycket märklig policy.

saint206

  • Inlägg: 1201
    • Småland
SV: unicell? duktiga hemmaekonomer se hit!
« Svar #2 skrivet: 03 sep-09 kl 19:37 »
ja det är just det där jag reagerade på, tycker det är märkligt att man ger sig in i sådana diskusioner när man vill framstå som ett seriöst företag.
 påminner om det här med MLM lite, och även en finanssida som lånade ut pengar till folk med kass ekonomi, dessa florerade överallt där det fanns ett forum som diskuterade finans.. och just där, så var de enda poitiva kommentarerna lagda av nya användare...för uppenbart..

jag har laddat hem demon, men precis som du inte hunnit med att kolla det närmare...idag tex; har jag jagat min galt över hela grannbyn ::)......suck.
someday i hope you get the chance to live like you were dying..


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

318 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser