Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  inköp av termometer........  (läst 1421 gånger)

snörom

• trägen vinner
inköp av termometer........
« skrivet: 20 aug-09 kl 15:05 »
nä, nu ger jag snart upp, är det någon som kan hjälpa mig!!!!!!!
jag växtfärgade i sommar men hade sönder min termometer. har försökt att hitta vart man kan köpa en ny men det verkar helt omöjligt. är det någon som har något tips?
det finns olika modeller, den ena är en cirka 30 cm lång vanlig termometer, den andra ser ut som en klocka med en pinne under. skulle helst vilja få tag i den senare.
trägen vinner. höns, får, kaniner, bin, katter, koi, undulater samt vilda djur.

Guld

• Samlar på hantverkstekniker...
    • Västergötland
SV: inköp av termometer........
« Svar #1 skrivet: 20 aug-09 kl 15:16 »
Vet inte om det hjälper, men kolla med någon hemslöjdskonsulent, de borde veta eller kolla med studieförbund som har växtfärgning i sitt kursutbud de borde kunna hänvisa vidare.
Låt kunskap och erfarenhet följa oss alla in i framtiden...låt gamla kunskaper spridas och ge nya erfarenheter till nya generationer med lite nya grepp och idéer, för bevarandet av kultur och tradition för framtiden... och för själsligt välmående i allmänhet....

lammemma

• Halland
    • Gammeldags
SV: inköp av termometer........
« Svar #3 skrivet: 21 aug-09 kl 12:43 »
Här finns en termometer av det slag jag tror att du menar. Den är 25 cm lång.

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=234215
Uppfödare av rya- och värmlandsfår, handväverska och spinnerska med ergonombakgrund.

Dela detta:

* Inloggade just nu

660 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Dessa välarbetade tidningar ger stor inspiration till att klara sig själv.!
/Inspiration

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser