Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Foder till duvor  (läst 15867 gånger)

duvan

• -
    • Enebacka
Re:Foder till duvor
« Svar #20 skrivet: 08 feb-06 kl 11:43 »
Här köper jag mitt duvfoder på pall.
Meldgaard SVERIGE AB
 Hörjavägen
 282 34 TYRINGE
 Tel & Fax
 0451-568 60
 0451-598 26  
Ägarna, Torsten o Liane är inbitna brevduvefantaster. Hå-pe i göteborg startades av hans- åke pettersson som nu är ordförande i svenska brevduveförbundet. Han har dock sålt firman, men utbudet är detsamma.
Länk till brevduveförbundet:
www.brevduvesport.org

Kicki

• Den som ser framtiden i motvind går åt fel håll.
    • Dalarna
    • Ensgårdens hemsida
« Svar #21 skrivet: 08 feb-06 kl 12:24 »
Har de samma utbud?
Ensgården, 1 mil norr om Rättvik: Foundernära genbanksbesättning av Hedemorahöns   

Har kursverksamhet!

Sess

• Dalarna
    • Min sida
« Svar #22 skrivet: 08 feb-06 kl 15:51 »
Jag bor uppe i Norra Dalarna... Lite långt då kanske? :)

Ska åka in till Granngården å kolla nu iallafall så fort sambon slutat. Ska kolla vad dom tar för en säck där, det brukar ju vara så olika...
Mina djur: Höns (Grönvärpare)

duvan

• -
    • Enebacka
« Svar #23 skrivet: 08 feb-06 kl 17:22 »
Jag tror nog att Meldgaard t o m har ett större utbud då de samarbetar med en danska avdelningen med samma namn. Gå in på länken jag skrev i ett tidigare inlägg.

Ha de gott//

Dela detta:

* Inloggade just nu

429 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser