Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kattungar  (läst 1641 gånger)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
Kattungar
« skrivet: 10 aug-09 kl 12:19 »
Vart ska man annonsera kattungar som är mkt bra jägare?
Mina missar vil jag ju att dom ska hamna nånstanns där dom får möjlighet att jaga.
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

LillaSophie

• Det finns ingen volymknapp på "suverän".
    • Västergötland
    • Nordbornas
SV: Kattungar
« Svar #1 skrivet: 10 aug-09 kl 12:52 »
här under "övriga djur finnes"? det är väl bäst att annonsera ut jägare bland folk som har gårdar?
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #2 skrivet: 10 aug-09 kl 17:02 »
mm satte ut annons men inget intresse.
Synd att katter har sån låg status.
När vi kvinnor får orgasm utsöndras ämnet oxytocin, vilket gör oss mjuka, snälla, gulliga och omtänksamma.Så när ni män klagar på hysteriska, förbannade och frustrerade kvinnor,bör ni komma ihåg att det faktiskt är ni män som inte gör jobbet tillräckligt bra...

LillaSophie

• Västergötland
    • Nordbornas
« Svar #3 skrivet: 10 aug-09 kl 19:19 »
jo, det är synd. jag behöver jägare sen, men det är några månader bort och just nu räcker det med en katt och 3 hundar.
And always remember: The early bird the gets the worm, but the second mouse gets the cheese.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #4 skrivet: 10 aug-09 kl 23:31 »
Du kan väl hojta till mej om det blir aktuellt senare .

LillaSophie

• Västergötland
    • Nordbornas
« Svar #5 skrivet: 10 aug-09 kl 23:48 »
jodå, var finns du nånstans?

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #6 skrivet: 11 aug-09 kl 10:16 »
örsundsbro o du ?
MIna kattungar är skithäftiga i färgerna , mamma blandis med lite skogskisse i .
En ser ut som en vit tiger och är större än dom andra .

LillaSophie

• Västergötland
    • Nordbornas
« Svar #7 skrivet: 11 aug-09 kl 10:37 »
utanför umeå, men vi vill dra oss söderut nu snarast möjligt. det blir väl nånstans gotland, småland, blekinge, västra götaland, kronobergs län, södermanland, östergötland - ja nånstans där i kråkarna  ;D men det ligger ju på vägen ner, så det går ju alltid att hämta upp nån liten kisse efter vägen ;)

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #8 skrivet: 11 aug-09 kl 23:49 »
Absorlut.

Fina_Sabina

« Svar #9 skrivet: 14 aug-09 kl 23:06 »
du kan ju lägga ut annons på andra sidor, tex blocket. bönder brukar ha nytta av katter som bra på att jaga ooch jag kan tänka mig att dom kollar blocket efter diverse saker som dom kan behöva då kanske katter med.

MsLuna

« Svar #10 skrivet: 16 aug-09 kl 21:46 »
Ja det kan väl inte - hemska tanke - vara så att huskattsmarknaden är mättad.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #11 skrivet: 16 aug-09 kl 23:06 »
Jag la ut dom på blocket på morgonen för 100kr st .
Domm var sålda alla några timmar senare till folk i trakten så det gick superfort faktiskt .

LillaSophie

• Västergötland
    • Nordbornas
« Svar #12 skrivet: 16 aug-09 kl 23:08 »
då blir det ingen kisse till mig ...  :'( nä, men det är bra att de fick sig ett hem. det annonseras ju om jägare här lite då och då

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #13 skrivet: 16 aug-09 kl 23:12 »
Ja det var jätte sött faktiskt .
en kille ringde o ville köpa två ungar till sin kattmamma som precis hade förlorat sina små ( dom dog i magen).
Så han köpte nya ungar till mamman  :-* det är väl en sann djurvän ändå .

Nina W

• Värmland
« Svar #14 skrivet: 17 aug-09 kl 07:16 »
Om du fortfarande har någon unge kvar så kan du ju alltid sætta upp en lapp på Granngården, och om
det finns någon hæsttillbehørsbutik så ær det också ett bra stælle. Dit kommer ju stallfolk.

Fina_Sabina

« Svar #15 skrivet: 17 aug-09 kl 13:48 »
Jag la ut dom på blocket på morgonen för 100kr st .
Domm var sålda alla några timmar senare till folk i trakten så det gick superfort faktiskt .

vad bra att alla hittade hem :-) jag hittade min katt på blocket.

Travelerhorses

• Häxa och djurvän.
    • Värmland
« Svar #16 skrivet: 18 aug-09 kl 21:06 »
Nytt problem !!
Fast jag sålde ungarna vid 12 v ålder som rekomenderat .
OCH det är många dagar sen nu så slutar hon inte att leta efter dom , att ropa efter dom dygnet runt + att hennes juver fortfarande är fulla av mjölk .

Jag har aldrig varit med om nåt liknande !
Vad gör jag nu ?
Hon sliter hjärtat ur kroppen på mej  :'(

Dela detta:

* Inloggade just nu

610 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser