Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  angoraull?  (läst 2143 gånger)

bondelinda

• Stöd globalt - handla lokalt
    • Västergötland
    • Svingsåsen
angoraull?
« skrivet: 29 dec-05 kl 10:26 »
Är det ingen som stickar med angoraull (kanin)? Tänkte skaffa mig angorakaniner så småningom men har lite erfarenhet av vad man kan göra av ullen.
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

Charlotte

• -
Re:angoraull?
« Svar #1 skrivet: 29 dec-05 kl 17:33 »
 Jag spinner garn från mina kaniner och stickar.
Ett jättehärligt material att jobba med. Fråga gärna mer om du vill!
                      Mvh
                      Charlotte
"He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion"

bondelinda

• Stöd globalt - handla lokalt
    • Västergötland
    • Svingsåsen
« Svar #2 skrivet: 03 jan-06 kl 13:24 »
Oh! Va kul!

Vad har du för färger på kaninerna?

Kan man få köpa lite garn och testa????
Litet småskaligt jordbruk med brukshästar. Gårdsbutik öppen ons 15-18 lör 10-15. Kaninkött, honung, bär, ägg, potatis, mensskydd, ekologiska garner samt miljövänliga och naturliga hud- och hårvårdsprodukter från Eilas och tvättnötter från tvåleriet. www.svingsasen.se

Adnil

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 28 maj-06 kl 22:07 »
Hej Bondelinda.

Har ett tips   www.dalboangora.se

Dela detta:

* Inloggade just nu

1147 gäster, 1 användare
Be

* Forum

* Om tidningen Åter

- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser