Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  småjordburk, eller liknande - tidning  (läst 1666 gånger)

Archibald

småjordburk, eller liknande - tidning
« skrivet: 17 dec-05 kl 10:01 »
tas annonser härifrån till den?
blev uppring i torsdags av massor med folk som sett en annons där, som har funnit här länge, men som kom med i tidningen som kom ut i torsdags...
kan inte komma på att jag annonserat någonannanstans.

synd bara att de missat att jag bara var intresserad av hela, fullt fungerande saker.
« Senast ändrad: 17 dec-05 kl 13:53 av Archibald »

Alma

• Västergötland
Re:småjordburk, eller liknande - tidning
« Svar #1 skrivet: 17 dec-05 kl 19:59 »
Jo, har för mig att Åter och Småbrukaren har utbyte av annonser om det finns plats.  www.smabrukaren.se      /Alma
Jag ska lära mig allt!

git

• På våran gård är det
Re:småjordburk, eller liknande - tidning
« Svar #2 skrivet: 28 dec-05 kl 16:28 »
Jo då det står så i tidningen
Sjuhäradsbygden
våra djur är svenka lantraser, Blandhöns,Gammalsvensk dvärghöna, Bondkatter, Drever,Västgötaspets, Rödkullor. Häst,barnkanin och akvariefiskarna  Finns också förutom oss gårdsfolk

Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter

- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser