Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  dräkt till barn på 10 år  (läst 1378 gånger)

Eko-Trädgård

• Frukta inte - Ät frukt - Frukt är livet ( Di Leva)
    • Västerbotten
    • eko-trädgård
dräkt till barn på 10 år
« skrivet: 11 apr-09 kl 19:42 »
hej,

är det någon som kan reommendera en bra bidräkt till en tioåring?? eller någon som har en att sälja kanske??

mvh

Jonathan

www.eko-tradgard.se
Ekotradgard@outlook.com
webbshopp www.ekotradgard.tictail.com

Roger H

• Biodlare sedan 1984
    • Västergötland
SV: dräkt till barn på 10 år
« Svar #1 skrivet: 16 apr-09 kl 16:38 »
Jag tror att någon av de redskapshandlarna som finns i Sverige har en sådan i passande storlek. Det är bara att kolla på deras hemsidor.

Själv köpte jag en heldräkt i storlek 116 till mina två söner i Litauen i fjol. Fungerar finfint. Det är en overall med resår i hand och fotled samt en avtagningsbar hatt (dragkjedja). Enda problemet nu är att största grabben nästan redan har vuxit ur den...

MVH Roger

ersam

• -
« Svar #2 skrivet: 16 apr-09 kl 21:56 »
Köpte på biredskapsfabriken i Töreboda. Detta var enbart en slöja men men lite andra grova kläder så funkade det bra.
Tänk på att barn lätt kan tappa intresset så lägg inte för mycket i första läget. Köp upp dig om intresset utvecklas!

Eko-Trädgård

• Frukta inte - Ät frukt - Frukt är livet ( Di Leva)
    • Västerbotten
    • eko-trädgård
« Svar #3 skrivet: 17 apr-09 kl 20:40 »
hej,

tack för svaren... jag har köpt en enkel besöks slöja son han och min sambo ska delar.. endast 99:-..... med ett par täckisar och stövlar och handskar blir det nog bra.... han ska mest titta i början så det borde duga...

mvh

Jonathan
www.eko-tradgard.se
Ekotradgard@outlook.com
webbshopp www.ekotradgard.tictail.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

727 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter

- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser